سلام دوباره به تمامی عزیزان ، در خدمتتون هستیم با یکی دیگه از سری آموزش رفع خطاهای عمومی وردپرس یعنی قسمت ششم این آموزش کامل ، توی این قسمت از آموزش میخواهیم یکی از دیگر خطاهای شایع در وردپرس رو مورد بررسی و چالش قرار بدیم ، پس همراه ما باشید …

 

آموزش رفع خطاهای عمومی وردپرس

خطایی که میخواهیم امروز درباره اش بحث بحث کنیم خطای قرار گرفتن نوار منو کناری (سایدبار) زیر متن سایتتون هست ، تا حالا ممکنه خیلی پیش آمده که دارید سایت رو بررسی میکنید و می بینید که منو کناری پایین مطالب سایت جای گرفته و این ظاهر واقعا آزار دهنده هست ، هم برای شما که مدیر سایت هستید هم برای بازدید کنندگان سایتتون ، اما چکار باید کنیم و این مشکل از کجا ناشی میشه ؟؟؟!

 

خطای قرار گرفتن نوار منو کناری (سایدبار) زیر محتوای مطلب سایت :

دلیل این که این اتفاق افتاده چی هست ؟؟

دلیل اینکه منو سایدبار زیر محتوای سایتتون رفته وجود خطایی در فایل Html یا Css سایتتون هست .

چطور میتونم از بروز همچین خطایی توی سایتم جلوگیری کنم ؟

شما ممکنه بعضی اوقات با این خطا ها مواجه بشید و در 90% مواقع مشکل از نبستن یک تگ در کد های قالبتون هست ، و اون هم تگی نیست جز تگ div

ممکن است بعضی مواقع یک تگ اضافی را باز کرده اید و اون را نبستین ، ممکن هم هست بعضی اوقات تگ اصلی رو نبسته باشید . اگر در بعضی مطالب سایتتون این اتفاق رخ داده به شما پیشنهاد میکنم راه حل های زیر رو برای حل مشکلتون بخونید :

توی کد های سایتتون یک نگاه دقیق بیندازید … ببینید کد ها چیز اضافه ای ندارند ؟ افزونه جدیدی اضافه نکردید ؟ تگ div برای بلاک خاصی استفاده کرده اید ؟ یکی از بهترین راه های بررسی کد های سایتتون استفاده از Validator است .

اگر شما از تم سفارشی استفاده میکنید یا آن را خودتان کد نویسی کردید میتوانید از راه حل بالا استفاده کنید ، همچنین میتوانید اندازه بلاک ها را دستکاری کنید تا سایز قسمتی تغییر کند و مشکل شما حل شود .

ما امیدواریم از این قسمت از آموزش رفع خطاهای عمومی وردپرس در بلاگ آی وحید لذت برده باشید … تا قسمت بعدی خدانگهدار