طراحی وب سایت آسان | طراحی وب سایت رایگان | طراحی وب سایت سریع

طراحی وب سایت آسان نیست، اما آی وحید در مقاله طراحی وب سایت آسان به شما کمک می کند که سایتی مناسب با کسب و کار خودتون آماده کنید و هزینه ی زیادی پرداخت نکنید. شاید تیم طراحی وب سایت آی وحید طراحی وب سایت شما را انجام دهد و هزینه مناسبی دریافت کند و سایتی بهتر از چیزی که در ذهن شما میگذرد تحویل دهد پس این فکر برای شما پیش نیاد که چرا باید این همه هزینه پرداخت کنیم و به تیم های طراحی وب سایت بدیم . پس به قول معروف هر چی پول بدی همون قدر آش می خوری. یه مروری بر مراحل طراحی سایت می کنیم و بعد از اون طراحی وب سایت آسان را توضیح می دهیم.

1. یک بار طراحی سایت ، برای همیشه و همه جا

طراحی وب سایت باید به روشی باشه که پروسه آن یک بار انجام شود و شما را برای همیشه در دسترس کاربران شما قرار بده ، پس سایتی که طراحی و پیاده سازی میشه باید داخل تمام کامپیوتر ها با تمام رزولیشن ها ، موبایل ها ، تبلت ها ، شبکه های اجتماعی نمایش داده بشه. طراحی سایت باید به روشی باشه که بهینه و سئو شده باشه که حتی در موتور های جستجو مثل گوگل و بینگ براحتی قابل نمایش باشید. پس با این جساب باید حساب شده این کار را انجام بدید و سایتی مناسب و حرفه ایی برای مشتریهامون اماده کنیم.

2.  زنده کردن سایت

بعد از طراحی وب سایت آسان و یا سخت باید سایت را زنده کنیم پس نیاز یه هاست و دامین داریم که تو مقاله طراحی وب سایت آسان سعی می کنیم راه و روش های رایگان که وجود داره را برای شما آماده کنیم.

3. آماده سازی سایت و شروع به فروش محصولات / خدمات به مشتری

بعد از مراحل قبلی وقت آماده کردن و شکل دادن به سایت هست . محصولات را اضافه کنیم ، خدمات را توضیح بدیم و در شبکه های اجتماعی و روش های دیگه تبلیغات مشتری هارا جذب کنیم.

4. محتوا = اشتراک گذاری = بازدید کننده

مطالب خوب همیشه به اشتراک گذاشته میشه پس بازدید کننده های به سایت شما هجوم میارند و محصولات و خدمات خاص شما بفروش می رسند .

طراحی وب سایت رایگان | طراحی وب سایت سریع

برای طراحی وب سایت آسان Web Design Easy تنها راه حل استفاده از وب سرویس های رایگان در نت است تا بتوانید به راحتی و در کمترین زمان سایت مورد نظرتون رو آماده کنید. داخل نت از این جور خدمات طراحی وب سایت آسان زیاد هست. بعضی های بصورت وبلاگی به شما خدمات داده میشه و سایت شما بصورت ساب دامین سایت اصلی ساخته میشه و شاید تبلیغات سایت اصلی هم همیشه در سایت شما نمایش داده بشه که کاملا طبیعی هست چون بصورت رایگان به شما خدمات دادند . ما در نت جستجو کردیم و چند تا از این سایت ها را به شما معرفی می کنیم.

طراحی وب سایت آسان | طراحی وب سایت رایگان

طراحی وب سایت آسان | ساخت وب سایت رایگان در کمتر از چند دقیقه

webz وبز ، ایجاد یک وب سایت با قالب های حرفه ای و آسان به استفاده از سایت ساز وب به صورت رایگان.

کافیه که ایمیل و پسورد را در ابتدا وارد کنید و در مراحل بعدی گزینه های free را انتخاب کنیم تا سایتی رایگان و آسان داشته باشیم. نمونه طراحی سایت ساده وب پارس

اویستاگ سیستم مدیریت محتوای آنلاین ، بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و طراحی سایت وبسایت خود را به صورت رایگان و تنها در چند دقیقه ایجاد کنید.

آسان در انتشار : با اویستاک می توانید تمام آنچه در ذهن دارید با یک کلیک با دیگران به اشتراک بگذارید.

بی نیاز از برنامه نویس و طراح : طراحی و برنامه نویس زا ما برای شما انجام داده اید و دیگر نیاز به پرداخت هزینه اضافی به طراح و برنامه نویس نیست.

بدون نیاز به ثبت دامنه و هزینه میزبانی : قبل از آنکه بخواهید دامنه ثبت کنید و فضای میزبانی خریداری کنید می توانید با نسخه رایگان ما با یک زیر دامنه اختصاصی وبسایت خود را بسازید.

نسخه موبایل با قالبهای واکنش گرا : Responsive Web Design یا قالب های واکنشگرا تمایز قالب های ما با دیگر قالب ها می باشد که به واسطه آن کاربران دیگر نیاز به طراحی های مخصوص موبایل، تبلت و … نخواهند داشت چرا که این قالبها همه نمایشگر ها را همزمان پشتیبانی می کنند و. همانگونه که گفته شد به علت واکنشگرا بودن فالب ها شما همزمان دارای نسخه موبایل وبسایت خود نیز خواهید بود و به همین دلیل از هزینه اضافی برای طراحی نسخه موبایل کاملا بی نیاز خواهید بود.

کاموا ، ساختن وب سایت هیچوقت به این آسانی نبود !

اگر صاحب کسب و کار های کوچک هستید یا عکاس, نقاش, توسعه دهنده و … هستید همین حالا شروع به ساخت وب سایت خودتان بکنید. کاموا مناسب برای طراحی سایت های شخصی ، شرکت های نوپا ، فروشگاه ، نمایش نمونه کارها و …

طراحی وب سایت آسان | حداکثر 100 هزار تومان

میزبان های زیادی هستند برای طراحی سایت آسان و رایگان ، اما ما به شما پیشنهاد می کنیم که خودتان دست به کار بشید و با هزینه کمی سایت را ایجاد کنید . برای این کار کافیه که یک هاست مناسب که شاید هزینه ایی بیشتر از 50 هزار تومان ندارد تهیه کنید ، برای مثال از هانور آی تی خریداری کنید و دامین .ir با قیمت 7 هزار تومان و یا .com که فکر کنم 40 هزار تومان هست آماده کنید. حالا بعد از اماده کردن هاست و دامین نیاز به کمی کار هست که شاید کمتر از یک روز نیاز داشته باشه.

1. نصب سیستم مدیریت محتوا وردپرس ( 5 دقیقه برای مبتدی ها ) –  آموزش نصب وردپرس برای کسانی که بلد نیستند.

2. آشنایی با محیط وردپرس که تیم طراحی وب سایت آی وحید آموزش های کامل و مختصر برای شما اماده کرده است.

3. در این مرحله شما با وردپرس آشنا شدید و باید به دنبال قالبی مناسب در زمینه کاری خود باشید. برای این کار هم کافیست در گوگل سرچ کنید : دانلود رایگان قالب وردپرس شرکتی ، دانلود سنتر ، وبلاگ ، موزیک ، فیلم و  هر چیزی که نیاز دارید. شاید قالب ها رایگان  شاید هم هزینه کمی مثلا 20 تا 50 هزار تومان داشته باشند. برای مثال قالب 40 هزار تومانی هاستینگ طراحی شده توسط آی وحید را مشاهده کنید.

4. بعد از نصب و فعال سازی قالب باید روی محتوا سایت تمرکز کنید ، تو این مرحله اصلا عجله نکنید و بهترین محتوا را روی سایت قرار بدید .

5. مرحله اخر هم انتشار سایت روی شبکه های اجتماعی هست . پس باید برای سایت خود داخل شبکه های اجتماعی که لازم هست صفحه ایی بسازید. در این زمینه چند پلاگین مفید را معرفی می کنیم.

یک روش کلی دیگه برای طراحی وب سایت آسان همکاری با تیم طراحی وب سایت آی وحید ( زیر نظر وب پارس ) است که می تواند تمام نیاز های شما را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن و قیمتی مناسب ایجاد کند. تیط طراحی وب سایت آی وحید تا بحال سایت های زیادی در تمام زمینه ها به مشتریان عزیز خود تحویل داده و رضایت ان ها را کسب کرده است. می توانید برخی از نمونه کار های طراحی وب سایت را مشاهده کنید و همین الان از طریق فرم استعلام تعرفه طراحی وب سایت از هزینه طراحی سایت مورد نظر خود اگاه شوید.