سال 96 رو در کنار کاربران عزیز بودیم مانند سال های قبل . من هم امسال فرصت این رو داشتم که بتونم براتون مطالب آموزشی قرار بدم . این وسط ممکنه یکی دو ماه رو نبودم بخاطر فعالیت های دانشگاهیم . به دلیل اینکه دیگه روزهای پایانی سال 96 رو داریم سپری میکنیم سعی کردم بخاطر بهبود مطالبی که قراره در آینده در سایت قرار داده بشه نظر سنجی ایجاد کنیم تا بتونیم مطالب مناسب سلایق کاربران آماده کنیم . شرکت در نظر سنجی وقت زیادی نمیگیره ولی ازتون خواهش میکنم حتما شرکت کنید توی این نظر سنجی.

این نظر سنجی رو صرفا خودم ایجاد کردم که نظر کاربران عزیزمون رو بدونم . دوست دارم بدونم شما بیشتر از چه مطالبی خوشتون میاد . اگر قرار باشه وب سایت خوب و کاملی داشته باشیم باید با هم دیگه این کار رو انجام بدیم . پس به همین دلیل از همه شما عزیزانی که این مطلب رو میخونین درخواست میکنم در این نظر سنجی شرکت کنید .

ما در سال 96 مطالب زیادی منتشر کردیم که جنبه آموزشی داشت ، هم در زمینه سئو ، هم در زمینه طراحی سایت و هم در زمینه معرفی افزونه های کاربردی وردپرس . به مناسبت پایان سال 96 و اینکه در روزهای پایانی این سال هستیم تصمیم گرفتم امروز مطالب پربازدیدی که در طول این یک سال از این بنده حقیر بوده رو یک یادآوری کوچولو کنم .

اولین مطلب که خیلی خوب هم ازش بازدید شد ، 12 هک کاربردی فایل htaccess بود . در این مطلب ما 12 ترفندی که با فایل htaccess میشد زد رو براتون قرار دادیم که البته خودش در سه قسمت بود ، قسمت دوم و قسمت سوم رو میتونید با کلیک کردن روی متن هر قسمت مشاهده کنید .

مطلب بعدی که خیلی خیلی خوب ازش استقبال شد نشانه های هک شدن سایت وردپرسی قسمت اول و قسمت دوم آن بود . توی این مطلب مواردی رو گفتیم که نشون میداد سایتتون رو چجور میشه تشخیص داد که هک شده .

سپس مطلب 14 نکته امنیتی برای محافظت از وردپرس قسمت اول و قسمت دومش استقبال خوبی از اون شد .

بعد از اون مشکل سرویس histat برای سرعت سایت بود که ممکن بود مشکل زیادی از کاربران سایت های دیگه هم بوده باشه . در این روزهای اخیر هم مطلب بررسی سیستم های مدیریت محتوا مورد توجه کاربران قرار گرفته .

از همه شما عزیزان که توی این مدت یک سال با ما همراه بودید تشکر میکنم و ازتون درخواست میکنم مجدد که در نظر سنجی پایان سال ما شرکت کنید .

نظر سنجی از کاربران عزیز آی وحید

نظر سنجی از فرم های درون گوگل هست که میتونید در پایان همین مطلب ببینید . اگر براتون باز نشد میتونید از لینک نظر سنجی استفاده کنید .

Loading…

بازم تشکر میکنم ازتون . پر کردن فرم نظر سنجی زیاد طول نمیکشه پس لطفا همگی عزیزان پر کنید این فرم رو تا مطالب جالب تری نسبت به قبل داشته باشیم .