سلام خدمت تمامی کاربران گرامی ، امروز میخواهیم به یکی از مشکلات مهم و ضروری و حتی مشکلی بپردازیم که برای سایت آی وحید نیز به وجود آمده بود و ممکنه شما هم با آن برخورد داشته باشید و آن هم مشکل سرویس آمارگیر histats برای سرعت سایت و پایین آمدن نمره ی بررسی سایت در سایت هایی مانند جی تی متریکس است . ما در زمان افزودن کد آمارگیر Histat به سایت خودمون متوجه بروز مشکلاتی شدیم که اگر به ادامه مطلب مراجعه کنید به صورت کامل در مورد آنها بحث شده .

این مشکل خیلی برای ما دردسر ساز شد ، در ابتدا ما هم مثل همه در سایت Histats ثبت نام کردیم ، بعد از ثبت نام مثل همه آدرس سایت رو اضافه کردیم و کد رو تحویل گرفتیم .

پس از اون کد رو درون سایت قرار دادیم ، قبل از اینکه کد رو قرار بدیم آمار ما در جی تی متریکس این طور بود :

مشکل سرویس آمارگیر histat برای سرعت سایت
مشکل سرویس آمارگیر histat برای سرعت سایت

بعد از قرار دادن کد درون سایت وضعیت ما به شکل عجیبی تغییر کرد :

مشکل سرویس آمارگیر histat برای سرعت سایت
مشکل سرویس آمارگیر histat برای سرعت سایت

پس از بررسی مشکل به این نتیجه رسیدیم که مشکل از همین کد آمارگیر سایت Histats است ، مثل اینکه اون کد یکسری اسکریپت ها رو درون خودش اجرا میکرد که باعث میشد نمره سایت خیلی کم بشه ، برای حل این مشکل تنها کافی بود که از حالت No Script اون کد استفاده میکردیم تا مشکل حل بشه ، نمونه کد بدون مشکل در زیر نشون داده شده :

مشکل سرویس آمارگیر histats برای سرعت سایت
مشکل سرویس آمارگیر histats برای سرعت سایت

این مسئله برای ما مهم بود چون به سرعت هر چه بالاتر و سئوی بهتر سایتمون فکر میکردیم ، اگر این مورد هم برای شما مهمه حتما پیشنهاد میکنم از این قسمت استفاده کنید تا به مشکل برنخورید .

خیلی خوشحال میشیم اگر مطلب را دوست داشتید با دوستان خود به اشتراک بگذارید و همینطور نظراتتون رو درباره مطالب بیان کنید و امیدوارم نظر واقعی رو بیان کنید ، حتی اگر مطلب به نظرتون خوب نیست اعلام کنید تا در روند مطلب گذاری تغییر نظر بدیم .

پیشنهاد می کنیم برای افزایش سرعت وب سایت خود مطلب روش های بالا بردن سرعت سایت – بررسی را نیز مشاهده کنید