نقد و بررسی نسخه جدید افزونه yoast

امروز بعد از چند روز اومدم توی سایت تا مطلب جدید بگذارم دیدم چند افزونه ی سایت پیغام برای بروز رسانی داده ، یکی از افزونه ها yoast بود و اون رو به روز کردم . بعد از آن رفتم برای نوشتن مطلب و با یک چیز جالب مواجه شدم . بله ! yoast تغییر زیادی کرده بود و تصمیم گرفتم نقد و بررسی نسخه جدید افزونه yoast را برای شما قرار دهم . پس با ما همراه باشید.

Yoast SEO 3.0

مطالبی که براتون اینجا قرار میدم برگرفته از سایت اصلی افزونه است :

ما نسخه 3 از yoast را منتشر کردیم ، این انتشار شامل آنالیز لحظه ای محتویات سایت ، به روز رسانی “snippet” و پیش نمایش و امکان ویرایش آن ، یک بروز رسانی برای هندل کردن دسته ها و تگ ها برای یکپارچه سازی با سایت onpage.org میباشد ، حالا میریم سراغ توضیحات مربوط به این بروز رسانی ها :

از زمانی که ساخته ی ما yoast به عنوان یک افزونه شناخته شد ، ما تا به حال انتشاری به این بزرگی نداشته بودیم ، این تغییر مربوط میشه به مطلب من در ماه جولای درباره ی آنالیز لحظه ای .به خاطر همین موضوع ما ناچار شدیم تا بعضی از قسمت ها و ویژگی های اصلی yoast در جاوااسکریپت را دوباره بازنویسی کنیم . این کار باعث شد تمام تغییرات را در لحظه و به صورت آجاکس در مرورگر خود مشاهده و بررسی کنید ، همچنین این کار باعث افزایش سرعت کاری شما خواهد شد .

آنالیز لحظه ای محتویات شما

اولین عنوان نقد و بررسی نسخه جدید افزونه yoast به بزرگترین تغییر این افزونه اشاره دارد ، با yoast نسخه 3 قابلیت بررسی محتویات و آنالیز ها به صورت لحظه ای در آمد ، ما همچنین در نسخه ی تجاری این افزونه ، گزینه ای برای تمرکز روی چند کلمه کلیدی قرار دادیم .

تمرکز روی چند کلمه کلیدی

با نسخه ی تجاری افزونه yoast شما میتوانید چندین کلمه کلیدی را برای مطلب خود قرار دهید . این بدین معنی میباشد که شما میتوانید دو نوع شرایط مختلف برای مطلب یا صفحه ی مختلف مشخص کنید . ما فکر میکنیم که امکان چند کلمه کلیدی و آنالیز لحظه ای عالی هست ، اگه این موضوع باعث میشه که شما افزونه را به نوع تجاری ارتقا دهید پس باید بگم شما روی شانس هستید ! برای ابتدای کار 69 دلار در هر سال برای پشتیبانی از شما دریافت میشه .

پیش نمایش Snippet تبدیل به ویرایشگر Snippet شد

امکان Snippet در مطالبمون برای بار اول در افزونه قرار داده شد . اکنون تعداد زیادی از ویژگی ها در حال انتقال به گام بعدی است . یک ویرایشگر Snippet که شما میتوانید با استفاده از رابط خودتان هر جای که اون رو مشاهده میکنید تغییر بدید .این ویژگی جایگزین فیلد های تگ توضیحات و عنوان شده است ، این امکان خیلی جالبی هست که برای من هم زیاد جلب توجه کرد .

 

نقد و بررسی نسخه جدید افزونه yoast
نقد و بررسی نسخه جدید افزونه yoast

افزونه yoast یک سری امکانات دیگر نیز قرار داده که آنها را توی مطلب قسمت بعدی به صورت کاملتر درباره اش توضیح خواهم داد ، ان شاء الله از این قسمت مطلب نقد و بررسی نسخه جدید افزونه yoast استفاده ی کافی را برده باشید .