آموزش بهینه سازی سایت وردپرس – تاثیر تصاویر در بهینه سازی سایت

پیشگفتار : در بیشتر مطالبی که در خصوص سئو ( بهینه سازی سایت ) بیان میشود موارد کلی و مهم را مطرح میکنند که پس از اینکه بهینه سازی سایت شما از نظر سئو کلی تکمیل شد، برای رقابت با سایر رقبای خود نیازمند این هستید که از سئو جزئی تر استفاده کنید!

در این پست شما را با یک نکته ظریف و جالب در سئو وردپرس آشنا خواهیم کرد پس با ما همراه باشید .

تاثیر تصاویر در بهینه سازی سایت –  سئو مطالب وردپرسی

یکی از مهمترین نکات استفاده در نگارش پست ها استفاده از تصاویر داخل مطالب هست که باید این موضوع را با اهمیت بیشتر در خصوص تصویر شاخص ( تصویر بند انگشتی مطالب ) در نظر گرفت ..

این امر یعنی قرار دادن تصویر منحصر به فرد بند انگشتی یا همان تصویر شاخص برای هر پست امری مهم در بهینه سازی سایت شماست و تاثیر آن را در آینده ای نزدیک مشاهده خواهید کرد و متوجه خواهید شد که به رقبای خود چقدر نزدیک تر شده اید و در بهینه سازی سایت شما چه اثر مثبتی گذاشته است.

همچنین این یک امر متداول است که مدیران سایت های وردپرس از استفاده از تصویر شاخص بپرهیزند و یا آنرا فراموش کنند و چنانچه استفاده از تصویر شاخص در بهینه سازی سایت تاثیر مثبت دارد باید حتمأ تصویر شاخص را برای هر پست به صورت منحصر به فرد قرار دهیم اما با فراموشی ها و … چکار کنیم ؟ بنده امروز قصد دارم با معرفی یک افزونه وردپرس ( پلاگین وردپرس ) که این مشکل را برای شما حل میکند، آشنا کنم، پس با ما همراه باشید.

معرفی افزونه تصویر شاخص وردپرس – تاثیر تصاویر در بهینه سازی سایت

قصد دارم شما را با افزونه Auto Post Thumbnail آشنا کنم ! شما با نصب و فعالسازی این افزونه کاربردی برای پست های شما از تصاویر موجود در پست ( اولین تصویر در نوشته مطلب شما ) تصویر شاخص تهیه میکند و آن را در تصویر شاخص قرار میدهد.

با داشتن این افزونه روی وردپرس خود نگران فراموش کردن تصویر شاخص پست ها نباشید.