با سلام خدمت دوستان عزیز و گرامی در سایت آی وحید . عیدتون مبارک . امیدوارم امسال خیلی خیلی خیلی خیلی بهتر از سال 97 براتون باشه . امروز تصمیم گرفتیم تا 10 مقاله محبوب زمستان 97 را به شما معرفی کنیم . مقالاتی که در فضل زمستان بازدید و بازخورد خوبی داشته است . میزان ما برای معرفی یک مقاله به عنوان مقاله محبوب ، تعداد بازدید ، نظرات و امتیازات مقاله ( البته بر اساس تعداد افراد امتیاز دهنده ) میباشد . اگر شما هم میخواهید 10 مقاله محبوب زمستان 97 را بشناسید پیشنهاد میکنیم تا انتها با ما همراه باشید .

10 مقاله محبوب زمستان 97

لازم به ذکر است که مقالات بر اساس زمان انتشار مرتب شده اند . پس ما در ترتیب نوشتن آنها در لیست این 10 مقاله کار خاصی انجام نداده ایم . اگر بهتر بخواهم منظور خود را برسانم عددی که در کنار ده مقاله وجود دارد صرفا ترتیب زمان انتشار آنها در سیر زمانی دی ماه تا پایان اسفند ماه میباشد . خب مطلب رو کوتاه و سریعتر به سراغ اصل مطلب میرویم .

آموزش ساخت انیمیشن SVG

نوشته ای که در یازدهم دی ماه منتشر شد و بازخورد خوبی بر اساس نظرات کاربران به خود اختصاص داد . در این مقاله سعی شد به روش های ساخت فایل های انیمیشن svg اشاره شود . همانگونه که میدانید یکی از خصوصیات فایل های وکتوری یا همان برداری در مقاله با فایل های تصویری معمولی که به صورت پیکسلی میباشد این است که در صورت بزرگنمایی کیفیت تصویر به هیچ عنوان افت نمیکند . این یکی از خصوصیات این نوع فایل ها میباشد و به همین دلیل ممکن است افرادی بخواهند فایل های گرافیکی و انیمیشن خود را به صورت SVG طراحی تا مشکل افت کیفیت همانند سایر فرمت های تصویری نداشته باشند .

نكاتي مفيد براي يادگيري طراحي سايت

اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که علاقه به طراحی سایت دارید ، باید نکاتی در مورد ظاهر و نوع عملکرد سایت خود بدانید . این ها به این دلیل میباشد که پس از پیاده سازی سایت خود بتوانید ترافیک قابل توجهی از سایت خود دریافت کنید . تمام عوامل ظاهری ، فنی و کد نویسی باید در کنار هم به گونه ای قرار بگیرند که مشتری و کاربر را به سمت خود بیشتر جذب کند . پس از این موارد نوبت به محتوا میرسد . در صورتی که میخواهید این نکات مهم را یاد بگیرید ، پیشنهاد میشود این مقاله را از دست ندهید .

سرچ کنسول گوگل چیست

اگر شما علاقه به سئو کردن سایت خود داشته باشید ، حتما با سرچ کنسول آشنایی دارید . حتی اگر از آن استفاده نکرده باشید اما این ابزار فوق العاده گوگل را میشناسید . گوگل ابزاری مربوط به ارتباط سایت شما به موتور جستجوی خود دارد که نام آن سرچ کنسول است . البته بعضی افراد آن را با نام گوگل وب مستر نیز میشناسند . خیلی از افراد ممکن است تازه کار باشند و آشنایی چندانی با این ابزار فوق العاده نداشته باشند . به همین دلیل ما سعی کردیم تا در این مقاله درباره سرچ کنسول گوگل با شما بیشتر صحبت کنیم .

Disavow Links گوگل

ابزار های گوگل همیشه طرفدارهای زیاد و خاصی برای خود دارد . ابزار دیگری که به درد خیلی از صاحبان سایت میخورد Disavow Links نام دارد . توضیحات مربوط به این مقاله را میتوانید مشاهده و از آن در سایت خود استفاده کنید . اگر به سئو سایتتان اهمیت میدهید ، پیشنهاد میکنیم حتما از این مقاله استفاده کنید .

آموزش تصویری نصب وردپرس فارسی

یکی از مواردی که استارت آن از بهمن ماه 97 زده شد آموزش تصویری وردپرس صفر تا صد برای کاربران عزیز آی وحید بود . تنها کاری که برای جبران لطف شما عزیزان میتوانستیم انجام دهیم ، تهیه یک بسته آموزشی صفر تا صد مربوط به وردپرس برای توضیح تمام قسمت های وردپرس و پیاده سازی و آماده سازی آن میباشد . البته این بسته تنها به این مطلب ختم نمیشود و چندین قسمت پس از آن ارائه شده که به نمایندگی از سایر قسمت های آن ، قسمت اول که هم دارای بازدید بسیار خوب و بازخورد خوبی در بخش نظرات مربوط به خود داشته را برای شما قرار دادیم . البته همینجا لازم به ذکر است که در سال 1398 نیز این آموزش های تصویری ادامه خواهد داشت .

پیدا کردن کلمات کلیدی

در بهمن ماه 97 مقالات خوبی از لحاظ بار علمی و کیفی در سایت آی وحید قرار داده شد . البته یکی از مبناهای این اظهار نظر بازخورد کاربران محسوب میشود . یکی از این مقالات که بازخورد خوبی داشته است بهترین روش برای پیدا کردن کلمات کلیدی بوده است که بازدید خوبی را برای خود ثبت کرده است . در این مقاله پس از ارائه ای در مورد هدف پیدا کردن بهترین کلمه کلیدی به توضیح و معرفی درباره ابزارهای انجام این کار پرداخته شده است .

7- آموزش برگرداندن تغییرات با استفاده از رونوشت ها در وردپرس

برگرداندن تغییرات نوشته با استفاده از رونوشت ها در وردپرس

گوتنبرگ ویرایشگر جدید وردپرس ، روز به روز در حال گسترش میباشد و هر روز قابلیت های جدیدی میتوان در آن پیدا کرد . البته مطلبی که میخواهیم آن را معرفی کنیم دارای ویژگی میباشد که در هر دو ویرایشگر کلاسیک و گوتنبرگ وجود دارد و ما نیز سعی کردیم به توضیح این مورد در هر دو ویرایشگر بپردازیم . ویژگی به نام رونوشت که پس از ذخیره مجدد نوشته و به روز رسانی آن میتوانید بین تغییرات زمانی و نسخه های مختلف نوشته خود چرخش و گردش داشته باشید .

8 – نکات مهم برای سئو کردن ساختار سایت

سئو کردن ساختار سایت

همه وب سایتها دوست دارند به صفحه اول گوگل بیایند و در صدر نتایج گوگل ظاهر شوند؛ اما برای این موضوع باید چه کارهایی انجام داد؟ با خواندن این مطلب می توانید اصول کلی سئو کردن ساختار سایت را یاد بگیرید. در این مقاله سعی شده تا نکاتی که باعث سئو بهتر سایت شما میشود توضیح داده شود . نکاتی که ممکن است شما آن ها را بدانید و یا از آنها بی خبر باشید . خواندن این مقاله شاید کمتر از 10 دقیقه وقتتان را بگیرد اما میتواند کار شما را برای چند ماه تسریع ببخشد . پس پیشنهاد میشود این مقاله را تا انتها دنبال کنید .

9- پشت پرده پرداخت یاری چه میگذرد ؟

پرداخت یاری

پرداخت یاری و بحث ساماندهی درگاه های پرداخت واسط این روزها به نقل محافل پرداخت شاپرکی تبدیل شده . طرحی که شاید بحث جدی آن از تابستان 97 آغاز و کم کم توسط شاپرک کامل تر شد . البته این طرح هنوز نواقصی دارد که در صورت اجرای کامل آن میتواند باعث جلوگیری از مشکلاتی شود که در طی سال های اخیر گریبان گیر بسیاری از سایت های درگاه پرداخت واسط شده است . اگر شما به مراحل دریافت و اقداماتی که باید در طول این مسیر انجام دهید علاقه دارید پیشنهاد میشود این مقاله را از دست ندهید .

10 – چگونه محتوای اثرگذار تولید کنید؟

چگونه محتوای اثرگذار تولید کنید؟

آخرین مطلب منتخب ما در لیست 10 مطلب محبوب و عمومی کاربران سایت آی وحید در زمستان 1397 آموزش تولید محتوای اثرگذار بوده است . تولید محتوای اثرگذار، رمز اصلی موفقیت در کسب و کارهای اینترنتی است. نوشتن محتوای باکیفیت، نقش مهمی در موفقیت بازاریابی و جذب مشتری دارد. به همین دلیل ما سعی کردیم در یک مقاله درباره تولید محتوای اثرگذار با شما عزیزان صحبت کنیم .

سال 1397 نیز با تمام خوبی ها و بدی هایش برای ما گذشت . سعی کردیم امسال مطالب جالب و جدیدی برای شما تولید و منتشر کنیم . خوشحال میشویم اگر نظرات خود را برای ما به اشتراک بگذارید . آی وحید را در شبکه های اجتماعی مختلف دنبال کنید و از مطالب و نمونه کارهای جدید ما با خبر شوید . خوشحال بودیم که یک سال دیگر را در کنار شما عزیزان به پایان رساندیم و امیدواریم امسال قوی تر نسبت به گذشته مقالات با کیفیت بالاتری را برای شما تولید کنیم .