19 ابزار گوگل برای وردپرسی ها – قسمت اول

با سلام به تمام دوستان عزیز در آی وجید ، امروز با قیمت اول از مطلب 19 ابزار گوگل برای وردپرسی ها در خدمت شما هستیم ، گوگل برای کاربران خود ابزار های جالبی قرار داده است که با استفاده از آنها شما میتوانید سایت خود را از همه لحاظ کامل تر و جذاب تر کنید ، سعی میکنیم در چند قسمت به تمامی این 19 ابزار بپردازیم تا شما را در دنیای عظیم طراحی سایت و وبمستر ها غرض کنیم 🙂 .

19 ابزار گوگل برای وردپرسی ها - قسمت اول
19 ابزار گوگل برای وردپرسی ها – قسمت اول

1- گوگل آنالایتیک Google Analytics

ابزار آنالیز گوگل یکی از بهترین ابزار های آنالیز وب سایت به صورت رایگان میباشد که امکانات باورنکردنی را در اختیار شما قرار میدهد ، تنها ایراد این سرویس و تمام سرویس های گوگل این است که از طرف گوگل ، ایران تحریم است و شما باید با آی پی کشورهای خارجی مانند آمریکا وارد این سرویس شوید و ثبت نام کنید .

تمام اطلاعاتی که این سرویس گوگل به شما میدهد باعث میشود که سایت خود را در بهترین شرایط بسنجید و به اهداف خود برسید . آموزش قرار دادن گوگل آنالیز در وب سایت و ثبت نام آن در لینک زیر موجود است .

آموزش نصب گوگل آنالیز

2- Google Search Console (Webmaster Tools)

19 ابزار گوگل برای وردپرسی ها - قسمت اول
19 ابزار گوگل برای وردپرسی ها – قسمت اول

آیا میخواهید بدونید گوگل چگونه به سایتتون دسترسی پیدا میکنه ؟ با استفاده از ابزار کنسول جستجوی گوگل شما میتوانید این کار رو انجام بدید ، این ابزار خیلی کاربردی هست و به شما در بهبود رنکینگتون کمک میکنه . این ابزار مشخص میکند که کدام کلمه کلیدی شما بیشتر جستجو شده و کدام بیشتر کلیک شده است !

شما میتوانید یک فایل Xml از نقشه ی سایت خود در این ابزار اضافه کرده و ترافیک سایت خود را بالاتر ببرید .

از همه مهمتر ، گوگل وقتی مشکلی در ترافیک سایتتون برمیخوره به شما اطلاع میده ، خطا ها از طریق گوگل به شما نمایش داده میشه و از همه جالبتر پیشنهادات خودش نیز برای حل مشکل داده میشه تا بتونید راحت تر مشکلتون رو حل کنید .

همینجا قسمت اول از آموزش 19 ابزار گوگل برای وردپرسی ها به اتمام رسید ، در قسمت ها و مطالب بعدی بیشتر درباره ی این ابزار مفید گوگل در طراحی سایت ، کمک به وبمستر ها و بهبود سایت وردپرسی صحبت خواهیم کرد .