آیا سیستم عامل ویندوز فون همانند سیستم عامل اندروید در تجارت الکترونیک موثر است ؟

پیشگفتار : با سلام و عرض ادب و احترام ؛ همانگونه که در مقاله قبل توضیح دادم، سیستم عامل اندروید در تجارت ما نقش عمده ای را ایفا کرد و دلیل، وسعت کاربران مورد استفاده آن بود که در همان نسبت اندروید 68% و چیزی حدوده 18% نیز ویندوز فون را تشکیل داده است اما 18% فعلی ملاک اصلی ما نیست در این مقاله قصد دارم شما را بیشتر با مزایا طراحی برنامه ویندوز فون آشنا کنم، پس با ما همراه باشید.

مزایا طراحی برنامه ویندوز فون در تجارت الکترونیک مقایسه با اندروید

همان طور که مشخص است سیستم عامل اندروید یک سیستم عامل جا افتاده و معروفی شده است که امروزه همگان از این سیستم عامل استفاده میکنند و بسیاری را به خود جذب کرده است اما این بدین معناست که فقط و فقط سیستم عامل اندروید مطرح است !؟ خیر – اکنون طبق شواهد بررسی شده و قول های شرکت مایکروسافت سیستم عامل ویندوز 10 با شعار ” یک سیستم عامل برای همه پلتفروم ها ” در حال تولید و ارائه به کاربران است که اکنون نسخه پیش نمایش آن در بازار قرار گرفته است که با ورود آن به جامعه امروزی میتوان گفت قرار است جای سیستم عامل اندروید را پر کند و جایگاه عضیمی میان دستگاه ها پیدا کند و این یکی از مزایا طراحی برنامه ویندوز فون میباشد.

اکنون امنیت این سیستم عامل بسیار بالاتر از اندروید بوده و یک سیستم کد بسته ( Close Source ) میباشد و برای طراحی برنامه ویندوز فون، دانلود و حتی نصب نیاز به اینترنت و اجازه از شرکت مایکروسافت دارد.

لازم به ذکر است یکی از مهم ترین مزایا طراحی برنامه ویندوز فون امنیت آن بوده است که شما خاطر جمع خواهید بود که برنامه شما هیچگاه هک نمیشود و حقوق نشر و کپی رایت برنامه نویس کاملأ محفوظ است.

لازم به ذکر است که شما برای دانلود بازی و نرم افزار باید حتمأ فقط و فقط از فروشگاه مایکروسافت اقدام کنید که آن هم نیز یکی از مزایا طراحی برنامه ویندوز فون میباشد که نسبت به اندروید برتری دارد.

در حال حاظر سیستم عامل ویندوز فون شاید جایگاه مناسبی در جامعه امروزی ما نداشته باشد اما در آینده ای نه چندان دور ویندوز فون صاحب بازار خواهد شد و به همین خاطر است که یکی دیگر از مزایا طراحی برنامه ویندوز فون است.

نتیجه گیری نهایی : مزایا طراحی برنامه ویندوز فون در آینده ای نه چندان دور در تجارت شما تاثیر گذار خواهد بود.

آدرس سایت مایکروسافت سازنده سیستم عامل ویندوز فون : برای ورود اینجا کلیک کنید.