توسعه تجارت الکترونیک با طراحی برنامه اندروید

پیشگفتار : با سلام و عرض ادب و احترام ؛ دوباره با آموزش جدید و کار آمد اومدیم سراغتون، آیا شما برای توسعه تجارت خود نیازمند راه کار های جدید تر و بروز هستید؟ برای توسعه تجارت خود چگونه از برنامه های اندروید میتوانیم استفاده کنیم ؟ برای اینکه شما هم از مزایا طراحی برنامه اندروید بهرمند شوید با ما باشید.

مزایا طراحی برنامه اندروید در تجارت ما چه نقشی را ایفا میکند؟

همان گونه که خودتان بهتر از من میدانید سیستم عامل اندروید ( لاتین : Android ) در یک مدت زمان کوتاه بسیار گسترش یافت و استقبال زیادی از آن شد و در زمان کوتاهی برنامه ها و بازی های زیادی برای آن منتشر شد و بسیاری از برنامه نویسان این سیستم عامل میلیارد ها دلار از این راه درآمد کسب کردند و امروزه مزایا طراحی برنامه اندروید به عنوان یکی از مهم ترین شغل ها مطرح شده است که حتی برای مشاغل و صنف های مختلف کاربرد زیادی پیدا کرده است..

یکی از مهم ترین مزایا طراحی برنامه اندروید، کاربران آن میباشد که میتوان نسبت به سایر سیستم عامل ها از جمله (ویندوزفون : Windowsphone، ای او اس : ios ) گفت 68% کاربران تلفن همراه و دستگاه های دیگری از جمله تبلت و … از سیستم عامل اندروید استفاده میکنند و این یک موقعیت استثنایی برای رشد یک تجارت الکترونیکی است.

اکنون که با مزایا طراحی برنامه اندروید آشنا شدید میتوانید با نگرش بهتری نسب به طراحی برنامه اندروید خود برای توسعه تجارت خود عمل کنید.

به عنوان مثال : بسیاری از شرکت ها و تجارت ها در حال حاظر توسط برنامه اینستاگرام ( لاتین : instagram ) در حال کسب درآمد های غیر قابل باور هستند، شما میتوانید از برنامه های شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام فروش باور نکردنی داشته باشید اما اگر میخواهید متفاوت باشید و تجارت خود را به شیوه نوین گسترش دهید حتمأ با مطالعه مقاله مزایا طراحی برنامه اندروید یک برنامه اختصاصی برای شرکت خود طراحی کنید و با انتشار تبلیغات فروش خود را از دو برابر به چهار برابر تبدیل کنید.

اگر برنامه نویس اندروید نیستید و توانایی یادگیری طراحی برنامه اندروید بدلایل مختلفی از جمله نداشتن وقت کافی و غیره.. من به شما وب سایتی را معرفی میکنم که شما با مراجعه به آن میتوانید به صورت آنلاین برنامه اندروید خود را طراحی کنید و از تجارت خود به شیوه نوین لذت ببرید.

وب سایت طراحی برنامه اندروید به صورت آنلاین : برای ورود به این سایت روی همین متن کلیک چپ بزنید.

https://www.appmakr.com/fa/

همچنان برای طراحی اپلیکیشن اندروید خود اگر نیاز به طراح دارید میتوانید آن را به سایت طراحی گرافیک ای وحید بسپارید، اکنون برای ثبت سفارش طراحی اپلیکیشن اندروید خود با ما تماس بگیرید.

نویسنده این مطلب : مهندس پدرامکامیاب راد