امروز میخواهیم به بررسی برترین افزونه های وردپرس که هر سایت باید آن را داشته باشد بپردازیم و برترین افزونه ها را برای شما نام ببریم تا بتوانید از آنها به بهترین نحو استفاده کنید . این افزونه ها هر کدام کارایی مختص به خود داشته و ما انواع دسته بندی ها را نظیر امنیت ، فرم ساز ، آنالیز سایت و … برای شما در نظر گرفته ایم و این افزونه ها خود مهمترین افزونه ها در بخش مورد نظر خود میباشند .

خیلی از کاربران از ما این سوال را پرسیده اند که بهترین افزونه های وردپرس را معرفی کنید ، ما نیز به نیاز کاربران اهمیت و بر اساس درخواست آنان این افزونه ها را به صورت لیست شده از زبان برترین سایت های دنیا برای شما قرار داده ایم . بنابراین توجه داشته باشید این افزونه ها تنها از نظر سایت آی وحید برترین افزونه نبوده اند و مورد تائید سایت های بسیار زیاد و معروف دنیا میباشد .

1- افزونه WP Rocket

این افزونه یکی از افزونه هایی است که انتظارات شما را برطرف میکند و سایت شما به جای اینکه بازدید کم از آن به عمل بیاید دارای بازدید زیادی نسبت به قبل میکند . بنده فکر میکنم یک سایت برای اینکه بهتر نیاز کاربران را برطرف کند و سرعت بالایی داشته باشد باید از لحاظ کش نیز قوی باشد تا حداکثر کارایی از آن سایت مشاهده شود . اگر یک افزونه مناسب برای سئو نیاز دارید پیشنهاد ما افزونه  WP Rocket میباشد . البته این افزونه بر اساس تعداد سایت دارای هزینه های مختلف میباشد اما به هر حال هر کسی سایت قوی میخواد باید براش خرج هم بکنه !!

2- افزونه مدیریت حرفه ای گوگل آنالیز با Monster Insights

در مطالب قبلی ما آموزش افزودن گوگل آنالیز یا به صورت صحیح تر گوگل آنالایتیک را به کاربران در آی وحید گفته بودیم . امروز این افزونه Monster Insights یکی از افزونه های قوی با رابط کاربری عالی در سایت های وردپرسی میباشد که مدیریت و تحلیل و آنالیز آمار بازدیدی سایت را برای کاربران بسیار راحت تر کرده و مهم تر از آن هر چند وقت یکبار تغییراتی در بهبود عملکرد اعمال و نسخه جدید تر این افزونه منتشر میشود . همچنین ما در نظر داریم تا در روز های آتی آموزشی از این افزونه کاربردی در سایت آی وحید منتشر کنیم .برای سفارش این افزونه میتوانید به سایت افزونه مراجعه نمائید تا از قیمت های آن مطلع شوید .

3- افزونه Nested Pages

اگر سایت شما روز به روز رشد میکند و بزرگتر میشود ، شما ممکن است احساس نیاز برای رفتن به صفحات متفاوت در سرتاسر سایت خود پیدا کنید . این افزونه میتواند کمک بسیار خوبی برای گوگل برای چرخش در سایت شما باشد . این افزونه برای ویرایش حرفه ای ساختار سایت شما ، صفحات و کار راحت با استفاده از رابط گرافیکی برای مدیران میباشد . افزونه Nested Pages را میتوانید از سایت وردپرس به صورت رایگان دانلود کنید .

4- افزونه AMP

اگر شما در سایت وردپرسی خود از پروژه کدباز Accelerated Mobile Pages (www.ampproject.org) استفاده میکنید این افزونه یکی از افزونه های مهم و کاربردی برای برقراری ارتباط و راحت تر کردن کار با آن میباشد . با دانلود افزونه  AMP از سایت وردپرس میتوانید این امکان را برای سایت وردپرسی خود فعال کنید .

این قسمت اول مطلب برترین افزونه های وردپرس بود ، امیدواریم که از این مطلب لذت کافی را برده باشید ، ان شاء الله در روزهای آتی دیگر افزونه های برتر وردپرس را برای شما قرار خواهیم داد .