در مطلب قبلی 4 عدد از برترین افزونه هایی که شما باید بر روی سایت وردپرسی خود داشته باشید را برای شما معرفی کردیم ، اکنون میخواهیم به معرفی سایر افزونه های کاربردی برای شما بپردازیم . لازم هست دوباره این نکته رو اعلام کنیم که این بررسی تنها توسط ما انجام نشده و این برترین افزونه ها از معتبر ترین نتایج است که سایت های حرفه ای آن را قبول دارند . بعضی از افزونه ها ممکن است رایگان باشد و بعضی دیگر پولی.همانطور که قبلا هم گفته شد هر چقدر پول بدید به همون اندازه هم آش میخورید !! پس گله نکنید که چرا ما افزونه های پولی رو هم توی لیست آوردیم …

5- افزونه BlogVault

اگر شما از سایتتان هیچ نسخه پشتیبانی تهیه نکرده اید این افزونه میتواند یکی از افزونه های کاربردی باشد که بدون بالا بردن لود سایت شما از سایتتان نسخه پشتیبان تهیه میکند . این افزونه و خدماتش نیز پولی هست و هزینه های آن برای یک سایت معمولی از ماهی 9 دلار شروع میشه که برای اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت blogvault.net مراجعه کنید .

6- افزونه Sucuri WAF

یکی از مهمترین مسائل سایت ها بحث امنیت سایت هست ، یکی از افزونه هایی که در این زمینه خیلی قدرتمند ظاهر شده مربوط به Sucuri است که چندین افزونه مربوط به امنیت رو منتشر کرده اند ، حداقل پیشنهاد ما این هست که افزونه  Sucuri Scanner plugin رو نصب کنید اما باز نظر ما در مورد بهترین افزونه  Sucuri WAF است.

7- افزونه WP Google Authenticator

این افزونه به شما اجازه اعتبارسنجی دو مرحله ای از طریق گوشی های اندروید/اپل/بلک بری مربوط به گوگل را میدهد . افزونه بیش از 20 هزار نصب فعال بر روی سایت های وردپرسی داشته و امتیاز آن 4.5 از 5 میباشد .اگر بحث امنیت خیلی برای شما مهم است میتوانید با استفاده از این افزونه و نرم افزار نصب شده بر روی گوشی خود اقدام به تائید دومرحله ای حساب خود نمائید .

8- افزونه Login Lockdown

اگر شما به دنبال افزودن یک لایه امنیتی به سایت خود هستید پیشنهاد ما به شما افزونه ای مانند  Login Lockdown است که اگر بخواهیم روند کاری آن را برای شما شرح دهیم ، تمام عملیات کاری بر اساس آی پی های مختلف را ذخیره کرده ،  در صورتی یک کاربر تعداد ورود ناموفق معینی داشته باشد دسترسی آن کاربر را با همان آی پی مسدود میکند تا آی پی متخلف نتواند کار خطرناکی بر روی سایت شما انجام دهد .

9- یکی از افزونه های فشرده سازی تصویر

نتوانستم از بین این همه افزونه یک افزونه به عنوان افزونه برتر خارج کنیم ! باید افزونه های مختلفی مثل  SmushEWWW. Kraken.io رو بررسی کنید تا یک افزونه برتر از میان آنها پیدا کنید .

10 – یکی از افزونه های Ninja Forms or Gravity Forms

واقعا انتخاب سخت هست ، در میان فرم ساز ها این دو از بهترین افزونه های مربوط به فرم ساز وردپرس هست که شما میتوانید با آنها کار کنید ، البته باید ببینید کدام یک مطابق میل شما میباشد ، Gravity Forms یا Ninja Forms .

11- یک افزونه جستجو و جایگزین کننده

بعضی اوقات پیش می آید که شما میخواهید بعد از تغییر نام دامنه چیزی را در دیتابیس با مقدار جدید عوض کنید ، مانند آدرس دامنه ، در این زمان افزونه های متعدد به کار می آید ، پیشنهاد ما افزونه Better Search Replace است که بسیار در این مواقع به کمک شما می آید .

12- افزونه سئو Yoast SEO

همگی با این افزونه آشنا هستید و نیاز به گفتن نیست که این افزونه چه توانایی هایی دارد ، تنها میتوان این را گفت که خیلی خفنه !!!

افزونه Yoast Seo و مزایای آن برای سئو