ووکامرس بهتر است یا مجنتو؟ مسئله این است ! عنوانی بود که ما انتخاب کردیم برای موضوع خودمون و قرار هست طی 2 یا 3 مطلب در مورد آن بحث کنیم . ووکامرس بهتر است یا مجنتو؟ همانطور که میدانید ووکامرس افزونه وردپرسی است که سایت شما رو به فروشگاه تبدیل میکند و مجنتو هم یک سیستم بر پایه فروشگاه میباشد . حالا کدام یک بهتر است و عملکرد بهتری دارد را ما باید در این سری مطالب بررسی کنیم .

ووکامرس بهتر است یا مجنتو؟ مسئله این است !

همه شما که با وردپرس کار کرده اید با ووکامرس آشنایی دارید . ووکامرس افزونه ای است که سایت شما را از حالت خبری به یک سایت فروشگاهی تبدیل میکند . این سیستم و افزونه به دلیل راحتی کار با وردپرس و سبک بودن آن بسیار و بسیار زیاد مورد استفاده قرار گرفته است و حتی قالب ها و افزونه های زیادی برای آن طراحی شده است . از طرف دیگر مجنتو سیستمی است که از پایه فروشگاهی طراحی شده و از پرطرفدار ترین سیستم های فروشگاه ساز میباشد که اگر ووکامرس را جزو سیستم های فروشگاه ساز به حساب نیاوریم باید بگوییم این سیستم بیشترین استفاده در سایت ها را دارد .

سهام مجنتو در اختیار فروشگاه اینترنتی Ebay میباشد . یکی از بهترین و بزرگترین فروشگاه های اینترنتی دنیا !

در مطلب آینده سعی میکنیم در مورد مجنتو صحبت کرده ، امکانات ، مزیت ها و معایب آن را خدمت شما عرض کنیم و در مطلب بعد از آن قرار است در مورد ووکامرس صحبت کنیم . پس از صحبت کردن در مورد هر دو سیستم و بیان مزایا و معایب آنها شاید بتوانید کمی بهتر با این قضیه انتخاب بین دو سیستم کنار بیایید و شاید انتخاب خود را تغییر دهید !

ووکامرس بهتر است یا مجنتو
ووکامرس بهتر است یا مجنتو

پس منتظر بمانید تا فردا برای خواندن اولین قسمت از مطلب ووکامرس بهتر است یا مجنتو !

البته این رو هم خدمتتون عرض کنم ما هر شب مطلب جدید منتشر میکنیم پس هر شب حدود ساعت 8 میتونید منتظر باشید تا مطالب جدید ما رو دریافت کنید . خیلی هم خوشحال میشیم که نظراتتون رو در مورد این دو سیستم و تجربه شما از این دو سیستم بدونیم .

بیشتر بخوانید :

ووکامرس بهتر است یا مجنتو قسمت اول

ووکامرس بهتر است یا مجنتو قسمت دوم

بررسی سیستم های مدیریت محتوا در سال 2017