همانطور که در دو قسمت قبلی بررسی سیستم های مدیریت محتوا در سال 2017 خواندیم آمار بسیار زیادی مربوط به سیستم مدیریت محتوای وردپرس بود که یکی از بهترین ، ساده ترین و قابل انعطاف ترین سیستم های مدیریت محتوا در دنیا میباشد ، اکنون میخواهیم کمی بیشتر در مورد این سیستم مدیریت محتوا برای شما صحبت کنیم .

بررسی سیستم های مدیریت محتوا در سال 2017

 

بررسی سیستم های مدیریت محتوا در سال 2017

بررسی سیستم های مدیریت محتوا در سال 2017

همانطور که میدانید علاوه بر سیستم مدیریت محتوا با وردپرس ، وردپرس همچنین سیستم بلاگ دهی نیز دارد که همین سیستم باز با حدود 89.5% استفاده در رتبه اول و سیستم بلاگ دهی بلاگر در رتبه دوم میباشد که سهم آن از میزان استفاده مردم چیزی در حدود 5% میباشد .

یک موردی که لازم میدونم بهتون بگم ، در مطلب قبلی نمودار میزان استفاده از سیستم های مدیریت محتوا در سال 2017 رو دیدیم ، توجه کنید که در اون نمودار سیستم های فروشگاهی و خبری در کنار هم آمده بودند ، اما این دو سیستم کارایی متفاوت نسبت به هم دارند ، در رتبه چهارم همان نمودار سیستم فروشگاه ساز مجنتو میباشد که اگر بخواهیم بین سیستم های فروشگاهی بررسی کنیم ، باید بگوییم سیستم مجنتو رتبه اول بین سیستم های فروشگاهی را داراست. در وردپرس شما میتوانید با افزونه فروشگاهی ووکامرس سایت خود را به فروشگاه تبدیل کنید اما در اینجا یک مشکل وجود دارد ، من با افراد خیلی زیادی برخورد کرده ام که دارای سایت های فروشگاهی با ووکامرس هستند اما به دلیل بالا رفتن تعداد محصولاتشان ، مشتریان و سفارشات آنها امکان گرفتن حداکثر نتیجه مطلوب از وردپرس را ندارند .

به همین دلیل پیشنهاد میشود اگر سیستم فروشگاهی برای خود میخواهید به رتبه بندی سیستم های فروشگاهی دقت کنید که در سیستم هایی که در ایران نیز استفاده میشود رتبه بندی کلی به صورت ( مجنتو ، پرستاشاپ و اپن کارت ) از اول تا سوم میباشد . اما اگر میخواهید بهره وری بلاگی و خبری از سایت خودتان داشته باشید انتخاب ها از بین وردپرس ، جوملا و دروپال میباشد ، که البته دروپال نیز خودش یک سیستم پرتال مانند است و برای موارد خاص استفاده میشود .

وردپرس یک سیستم انعطاف پذیر است که شما را در داشتن یک بلاگ خوب راهنمایی میکند ، راحت ترین سیستم مدیریت محتوا که خود را در همان نصب اولیه نیز نشان میدهد ، فقط با دو مرحله نصب کوتاه ترین و ساده ترین سیستم میباشد!

بهترین افزونه سئو را در اختیار دارد (Yoast) که معروف ترین افزونه سئو میباشد. شما مخزن افزونه و قالب در اختیار خود دارید ، هزاران افزونه و قالب رایگان را میتوانید دریافت کنید ، سفارشی سازی های زیادی را برای خود انجام دهید بدون اینکه حتی یک خط کد بنویسید!

بی شک میتوان گفت وردپرس از همه لحظ بهترین است ! امیدواریم که از مطلب بررسی سیستم های مدیریت محتوا در سال 2017 در این قسمت استفاده کافی رو برده باشید ، مطلب بررسی سیستم های مدیریت محتوا در سال 2017 یک قسمت دیگر دارد که جمع بندی کلی را در آن شاهد خواهیم بود .

خوشحال میشویم که سئوالات در درخواست های خود را با ما مطرح کنید .