با سلام خدمت دوستان عزیز . امروز آموزش رفع خطای The Link You Followed Has Expired را برای شما آماده کرده ایم که احتمالا شما نیز با آن برخورد کرده اید . این مورد را همچنین ممکن است به صورت فارسی دیده باشید که به صورت ” لینکی که آن را دنبال میکنید منقضی شده است ” میباشد . اگر میخواهید این مشکل را رفع کنید با ما همراه باشید .

آموزش رفع خطای The Link You Followed Has Expired در وردپرس

خطایی که در این مورد ممکن است مشاهده کنید بیشتر مربوط به کم بودن و محدودیت حجم آپلود در محیط وردپرس میباشد که به صورت پیشفرض 2 مگابایت است . البته در بعضی از هاست ها هم برخی مسائل امنیتی لحاظ شده که آنها نیز در این امر بی تاثیر نبوده اند . برای اینکه متوجه شوید میزان محدودیت حجم فایل آپلودی شما چقدر میباشد میتوانید از طریق قسمت زیر مکان آپلود فایل آن را مشاهده کنید :

آموزش رفع خطای The Link You Followed Has Expired در وردپرس
آموزش رفع خطای The Link You Followed Has Expired در وردپرس

در صورتی که خطا نیز مشاهده شود مشابه تصویر زیر میباشد :

آموزش رفع خطای The Link You Followed Has Expired در وردپرس

اگر این تنظیمات اعمال شده بر روی وردپرس و هاست شما از لحاظ محدودیت ، دارای محدودیت بالایی باشد و یا بخواهید فایل های حجیم آپلود کنید ممکن است با خطای memory exhausted و یا سایر خطاها نیز مواجه شوید .

برای حل این مشکل کافیست مطابق آموزش زیر عمل کنید .

حل مشکل The Link You Followed Has Expired از روش های مختلف

برای انجام این کار از 3 طریق مختلف میتوانید مشکل خود را رفع کنید . در ادامه به ترتیب سه راه حل توضیح داده خواهد شد .

افزایش محدودیت آپلود با استفاده از فایل Functions.php

قبلا در مورد فایل فانکشن زیاد صحبت کرده ایم و خصوصیات آن را برای شما مطرح کرده ایم . این روش آسان ترین روش است اما مشکلات خاص خودش را دارد . به عنوان مثال وقتی قالب سایت خود را تغییر دادید دیگر تغییراتی که داده اید به حالت قبل بازخواهد گشت . برای استفاده از این روش کافیست کد زیر را به فایل Functions.php اضافه کنید .

@ini_set( 'upload_max_size' , '120M' );
@ini_set( 'post_max_size', '120M');
@ini_set( 'max_execution_time', '300' );

با این کد شما میتوانید تا 120 مگابایت در هر فایل حجم آپلودی داشته باشید و زمان اجرای درخواست شما به 300 ثانیه افزایش پیدا میکند .

افزایش محدودیت آپلود با استفاده از فایل htaccess

برای انجام این کار وارد هاست خود شده در مسیر ریشه سایت فایل htaccess را ویرایش کرده و کد زیر را به آن اضافه کنید .

php_value upload_max_filesize 128M
php_value post_max_size 128M
php_value max_execution_time 300
php_value max_input_time 300

با اینکار حجم فایل آپلودی شما میتواند تا 128 مگابایت برای هر فایل باشد .

افزایش محدودیت آپلود با استفاده از فایل php.ini

اکنون که اکثر هاستینگ های ایرانی هاست های خود را به صورت cloud عرضه میکنند کاربران میزان رم و سی پی یو اختصاصی بر اساس نیاز خود دریافت میکنند . در اینگونه هاست ها فایلی به نام php.ini موجود میباشد که به شما امکان تغییر و تنظیم پارامترهای پی اچ پی را میدهد . برای استفاده از این روش وارد هاست خود شده و در ریشه به دنبال فایل php.ini بگردید . سپس کد زیر را به آن فایل اضافه کنید :

upload_max_filesize = 128M
post_max_size = 128M
max_execution_time = 300

حال میتوانید به سایت خود مراجعه و تست آپلود فایل را انجام دهید . در صورتی که هر کدام از این روش ها جواب نداد میتوانید از روش بعدی نتیجه را بررسی کنید . امیدوارم که از آموزش امروز استفاده کافی برده باشید . خوشحال میشویم نظرات خود را با ما در میان بگذارید .