امروز روز پنجم از فصل زمستان 97 است . 3 ماه از فصل پاییز به اتمام رسید و سعی کردیم که امروز محبوب ترین مقالات پاییز 97 را برای شما عزیزان معرفی کنیم . مقالاتی که جنبه خبری و یا آموزشی داشته و با استقبال شما عزیزان همراه شده است . خوشحال میشویم که تا انتها با ما همراه باشید .

محبوب ترین مقالات پاییز 97

به سراغ نوشته های برتر و معرفی آنها میرویم . ترتیب نوشتن لیست مقالات به ترتیب تاریخ انتشار آنها میباشد :

 

1- دانلود افزونه Youzer – افزونه حرفه ای پروفایل پیشرفته کاربر

افزونه حرفه ای پروفایل پیشرفته کاربر

 

افزونه ای پیشرفته مربوط به پروفایل کاربری میباشد که اکثرا نیز در بادی پرس از زیر مجموعه های وردپرس استفاده میشود . این افزونه یکی از بهترین و محبوب ترین افزونه در سرتاسر جهان است که به عنوان یکی از محبوب ترین مقالات آی وحید در پاییز 97 نیز تبدیل شده است .

 

2- دانلود قالب اچ تی ام ال Bizplus

دانلود قالب اچ تی ام ال Bizplus

 

قالبی مخصوص سایت های تجاری که با زبان html 5 آماده شده است و توسعه دهندگان میتوانند بر اساس نیاز خود به سیستم های مختلف آن را تبدیل کنند .

ویژگی های قالب BizPlus

  • طراحی سبک و حرفه ای
  • حاوی تمام ویژگی های یک سایت تجاری
  • فعال بودن فرم تماس با ما به همراه قابلیت PHP , Ajax
  • طراحی شده با بوت استرپ ۳.۳.۷
  • تمام ریسپانسیو
  • کد نویسی ۱۰۰% معتبر و تمیز
  • امکان سفارشی کردن

 

3- سئو در فروشگاه های اینترنتی

سئو فروشگاه اینترنتی

 

خانم شریفی یکی از بهترین نویسنده هایی هستند که در سایت آی وحید با آنها همکاری داشته ایم و مقالاتشان نیز کاربر پسند میباشد . در این مطلب سعی شده در مورد سئو فروشگاه های اینترنتی با شما صحبت و توضیحات لازم داده شود .

 

4- برای وردپرس ۵ آماده اید ؟!

وردپرس 5

 

در مهر ماه تا تقریبا همین دو هفته پیش همه اخبار وردپرس حول نسخه جدید آن و ویرایشگر گوتنبرگ میچرخید که البته در زمان کنونی این نسخه منتشر شده است و البته این خبر یکی از محبوب ترین خبرها در پاییز آی وحید به حساب می آید .

 

5- افزونه Yoast Seo و مزایای استفاده از آن برای سئو کردن سایت

افزونه وردپرسی Yoast SEO

 

Yoast یکی از مهم ترین و بهترین افزونه های سئو وردپرس میباشد که در سرتاسر جهان طرفداران خاص خود را دارد . این مطلب به بررسی این افزونه کاربردی و البته محبوب میپردازد .

 

6- آموزش انتقال کامل سایت از جوملا به وردپرس

انتقال سایت از جوملا به وردپرس

 

وردپرس و جوملا هر دو از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا میباشند . برخی از کاربرانی که از جوملا استفاده میکنند ممکن است از جوملا ناراضی باشند و نگران از دست دادن رتبه سئو و لینک های خود در موتورهای جستجو که بعد از تغییر سیستم رخ میدهد . در این مطلب سعی شده آموزش کامل انتقال جوملا به وردپرس بدون از دست دادن لینک های ایندکس شده خود در گوگل داده شود .

 

7 – روش های کاهش نرخ فرار

روش های کاهش نرخ فرار

 

این مقاله به درخواست کاربران پس از معرفی نرخ فرار و به منظور بیان روش های کاهش نرخ فرار برای کاربران ایجاد شده است .

 

8- بررسی سایت در مرورگرهای مختلف – راحت ترین راه

بررسی سایت در مرورگرهای مختلف

 

مطلبی که در نیمه های فصل پایین و برای راحتی کاربران در تست سایت خود در مرورگر های مختلف آماده شد . این مطلب مطمئنا کمک شایانی به کاربران در زمینه بررسی سایت خود و همچنین به طراحان و توسعه دهندگان برای کمتر کردن بازخورد بد مشتریان خود خواهد کرد .

 

9 – اخبار هفتگی ۶ آذر

اخبار هفتگی 6 آذر

 

اخبار هفتگی بخش جدیدی از آی وحید بود که استارت آن از اواخر آبان ماه زده شد و دومین قسمت آن یعنی 6 آذر یکی از محبوب ترین مطالب لقب گرفت . ما سعی میکنیم در اخبار هفتگی آی وحید که معمولا هر ده روز یکبار منتشر میشود ( فقط نامش هفتگی است ! ) به خبرهایی از دنیای اینترنت و سایت و شبکه های اجتماعی بپردازیم .

 

10 – آموزش بهینه سازی Robots.txt برای سئو

بهینه سازی Robots.txt برای سئو

آخرین مقاله منتخب اتفاقا در آخرین روز و آخرین ساعات فصل پاییز یعنی 30 آذر منتشر شده است و با توجه به فاصله اندک تا امروز ( حدود 5 روز گذشت از انتشار مطلب ) به نسبت سایر مطالب بازخورد و بازدید خوبی از سوی کاربران آی وحید داشته است . به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا این مطلب را به عنوان یکی از محبوب ترین مطالب پاییزی آی وحید معرفی کنیم . فایل Robots.txt یکی از فایل هایی است که میتواند راهنمای دستورالعمل های مختلف به موتور های جستجو باشد و بات های آنها را بهتر در زمینه کراول کردن سایت شما راهنمایی کند . این مطلب به منظور بهینه سازی این فایل برای هر چه بهتر شدن سئو سایت شما آماده شده است .

 

خوشحالیم که تا اینجای مطلب محبوب ترین مقالات پاییز 97 با ما همراه بودید . شما هم اگر مطلبی دیدید توی فصل پاییز آی وحید که فکر کردید ارزش بودن در این لیست رو داره توی نظرات اعلام کنید تا سایر کاربران هم اون مطالب رو مطالعه کنند و نظراتشون رو بگن .