امروز قسمت دوم 11 صفحه مهم هر بلاگ وردپرسی رو براتون آماده کردیم . در قسمت اول 11 صفحه مهم هر بلاگ وردپرسی ما 5 صفحه رو به شما توضیح دادیم . در این قسمت ما به توضیح در مورد 6 صفحه باقیمانده خواهیم پرداخت .

11 صفحه مهم هر بلاگ وردپرسی – قسمت دوم

6- صفحه شروع کنید

هر چه بلاگ شما قدیمی تر شود ، تعداد مطالب بیشتری در سایت شما قرار خواهد گرفت . این ممکن هست تا کاربران رو کمی سردرگم کنه که چطور میتونن مطالب کاربردی و بیشتر مطالب شما رو دنبال کنند .

اینجاست که صفحه شروع کنید یک مقدمه خوب برای اینجور کاربران به حساب میاد . هدف این صفحه مقدمه و آشنایی برای کاربران جدید به سایت شما میباشد . این صفحه به کاربران شما ایده ای میدهد که چطور میتوانند از مطالب شما سود ببرند .

7- صفحه محصولات / خدمات

اگر شما از  یک پلتفرم فروشگاهی مانند ووکامرس برای فروش محصولاتتان استفاده میکنید ، به صورت خودکار یک صفحه فروشگاه برای شما ایجاد خواهد شد که محصولاتتان در آن قرار گرفته است . فقط نیاز است تا اون صفحه رو به فهرست منوهای سایتتون اضافه کنید .

از سوی دیگر ؛ اگر شما محصولاتتان را بدون استفاده از افزونه های فروشگاهی میفروشید شما نیاز دارید تا یک صفحه محصولات یا خدمات برای خود ایجاد کنید . شما همچنین میتونید یک صفحه به عنوان والد ایجاد کرده و لیستی از محصولات خود را درون آن قرار دهید .

8- صقحه 404 سفارشی

وردپرس به صورت خودکار در صورت پیدا نکردن صفحه یا نوشته ،خطای 404 رو به کاربران نمایش میده . به صورت معمول صفحه 404 زیاد سودمند نیست .

11 صفحه مهم هر بلاگ وردپرسی - قسمت دوم
11 صفحه مهم هر بلاگ وردپرسی – قسمت دوم

شما میتوانید یک صفحه 404 سفارشی با خطای 404 پیشفرض سایت خود جایگزین کنید تا مطالب بیشتری قابل جستجو و مطالعه کاربران باشد .

9- صفحه آرشیو

وردپرس به صورت خودکار صفحه آرشیو بر اساس تاریخ ، دسته و برچسب ها ایجاد میکند . هر چند این اطلاعات کاربردی هست اما ممکن است که کاربر نتونه مانور بسیار زیادی روی این موضوع بدهد . به همین دلیل ما به سراغ صفحه آرشیو سفارشی رفتیم . توی صفحه آرشیو سفارشی ما میتونیم مطالب محبوب ، دسته های محبوب ، برچسب های محبوب و … رو قرار بدیم .

10 – صفحه تبلیغات

بیشتر بلاگ ها از طریق نمایش تبلیغات کسب درآمد میکنند. یکی از راحت ترین راه ها برای کسب درآمد استفاده از گوگل ادسنس میباشد . هر چند که این سیستم تا جایی که من در جریان هستم در ایران فیلترهست تقریبا . میتونید یک صفحه برای تبلیغات و نرخ تبلیغات ایجاد کنید و تبلیغات خودتون رو به فروش برسانید .

11- صفحه نویسنده شوید

اگر شما جزو اون بلاگ هایی هستید که چندین نویسنده دارد ، حتما به دنبال نویسنده های بیشتری میگردید . شما میتوانید صفحه ای ایجاد کنید که کاربران بتوانند مطالب دلخواهشون رو برای شما ارسال کنند تا در صورت تائید شما در وب سایت نمایش داده شود . این خیلی به شما کمک میکنه و باعث میشه تنوع و تعداد مطالب شما افزایش پیدا کنه .

امیدوارم که از این دو قسمت آموزش 11 صفحه مهم هر بلاگ وردپرسی استفاده و لذت کافی برده باشید . خوشحال میشیم تا شما نیز به ما پیشنهاد مقاله بدهید تا برایتان در بلاگ آی وحید منتشر کنیم .