چگونه تصویر پس زمینه مناسب سایت پیدا کنیم ؟ یکی از سئوالاتی که مد نظر ماست این است که چگونه یک پس زمینه مناسب برای قرار دادن در سایت انتخاب کنیم و کجا جایی مناسب برای این کار میباشد ، همه ی اینها بحث هایی است که در راه اندازی سایت مورد نیاز شما میباشد و اکنون میخواهیم به شما توضیح دهیم . میتوانید ما را در ادامه مطلب دنبال کنید .

چگونه تصویر پس زمینه مناسب سایت پیدا کنیم ؟

بیشتر قالب های وردپرس با پشتیبانی از پس زمینه تمام ، پس زمینه موازی و چند پس زمینه ای ارائه شده است . به دلیل طراحی وب سایت یکی از بازدیدکنندگان از ما درخواست کردند اگر منبعی برای یافتن تصاویر پس زمینه میشناسید به ایشان اطلاع دهیم ، در این مطلب آموزشی ما میخواهیم یافته های خود را به صورت رایگان در خدمت شما قرار دهیم .

تعدادی سایت وجود دارد که در آنها تصاویر زیادی با کیفیت بالا و زیبا موجود است که برای شما تصاویر پس زمینه رایگان پدید می آورند . ما در اینجا قصد معرفی 10 سایت که تصاویر زیبا را برای شما پدید می آورند داریم .

www.freeimages.com

این سایت یک منبع عظیم از تصاویر رایگان در خدمت شما قرار میدهد که شما میتوانید با استفاده از آنها تصویری به عنوان تصویر پس زمینه سایت وردپرستان قرار دهید .

چگونه تصویر پس زمینه مناسب سایت پیدا کنیم ؟
چگونه تصویر پس زمینه مناسب سایت پیدا کنیم ؟

www.freepik.com

فری پیک یکی از مرجع ترین سایت های دانلود تصویر ، وکتور ، پی اس دی لایه باز و آیکون است . این سایت شامل آرشیو قدرتمند از المان های گرافیکی است که بسیاری از آنها رایگان است و پیشنهاد میکنیم از این منبع استفاده کنید .

فری پیک مرجع دانلود تصاویر آیکون و پی اس دی رایگان
Freepik Graphic Resources for everyone

subtlepatterns.com

این سایت تصاویر بک گراندی به صورت پترن را در اختیار شما قرار میدهد .

این سایت همچنین این امکان را دارد که برای شما فایل لایه باز پترن ها را برای فروش قرار میدهد و شما میتوانید برای استفاده در فتوشاپ آنها را خریداری کنید .

subtlepatterns

www.publicdomainarchive.com

همانگونه که از نام این سایت مشخص است تصاویری که در سایت های عمومی قرار داده شده است را میتوانید در این سایت مشاهده نمائید . این بدین معنی است که میتوانید تصاویر را در سایت خود استفاده کنید . تصاویر دسته بندی شده است و میتوانید بر اساس علاقه خود تصاویر را جداسازی کنید .

publicdomainarchive

www.unsplash.com

این سایت تصاویر با کیفیت بالا و رایگان را به شما پیشنهاد میکند که شما میتوانید هرکدام را که خواستید انتخاب و در سایت خود قرار دهید . این سایت تصاویر جدید خود را هر 10 روز یکبار منتشر خواهد کرد .

امیدواریم که از مطلب فعلی لذت برده باشید ، 5 سایت بعدی در قسمت بعدی مطلب چگونه تصویر پس زمینه مناسب سایت پیدا کنیم منتشر خواهد شد .

unsplash