با سلام خدمت شما کاربران عزیز . امروز معرفی افزونه Fact Check از Yoast رو براتون آماده کرده ایم .بهترین معادل فارسی برای آن میتواند حقیقت سنج باشد .  این افزونه افزونه جدیدی از yoast هست که به عنوان افزودنی به این افزونه قابل اضافه شدن است . در ادامه با ما همراه باشید با لینک دانلود افزونه + معرفی و توضیحات آن .

معرفی افزونه Fact Check از Yoast

این نسخه و کلا این افزودنی از افزونه سئو yoast به صورت تازه منتشر شده و نسخه آن بتا میباشد . yoast در مورد این افزودنی توضیحاتی ارائه کرده که در ادامه آن ها را میخوانیم .

چرا این افزونه ؟

اخبار دروغ در سرتاسر دنیا پخش شده است . البته این یک مشکل است . مردم و شرکت ها منابع خودشون رو بر اساس این پیام ها از دست میدهند . کدام منابع شناخته شده و معتبر هستند ؟ کدام منبع قابل اعتماد است ؟ و مهمتر از همه : شما چه تصمیمی برای خودتان میگیرید؟

در حال حاضر افزونه سئو yoast چندین بررسی مختلف بر روی مطالب شما رو انجام میدهد . خوانایی ، لینک های داخلی و خارجی و استفاده از کلمات کلیدی : ما به شما کمک میکنیم تا محتوای خود را بهینه کنید . چند روز گذشته yoast چند تا چیز جدید هم بررسی میکنه که بهش میگن : حقیقت سنج !

مدیران yoast نظرشان این است که نتایج باید بهترین باشند . و بهترین نتیجه باید درست و واقعی باشد. افزونه حقیقت سنج در حال ادغام شدن با افزونه yoast seo نسخه رایگان و تجاری است و بر اساس بازخورد هایی که بر روی آن انجام میشود حقایق رو بررسی میکند . این افزودنی به شما اجازه میدهد که فقط مطالب قابل باور بر روی وبسایت خود منتشر کنید .

طریقه نصب و فعال سازی همانند سایر افزونه ها میباشد . افزونه رو در پایین مطلب دانلود و در پیشخوان خود آپلود و فعال کنید .