همانطور که میدانید به زودی نسخه وردپرس 5.3 هم منتشر میشود و طراحان افزونه های مختلف نیز اقدام به بروز رسانی افزونه های خود میکنند . در این میان سازندگان افزونه yoast نیز بیکار نبودند و 3 روز پیش افزونه yoast نسخه 11.3 منتشر شد . در همین رابطه میخواهیم امکانات و تفاوت های این نسخه از افزونه کاربردی سئو را برای شما عزیزان توضیح دهیم .

افزونه yoast نسخه 11.3 منتشر شد

اصولی که سازندگان yoast برای خودشان دارند این است که هر نسخه دو نسخه قبلی وردپرس را پشتیبانی کند . در این نسخه منتشر شده هم وردپرس 5.3 و 5.2 پشتیبانی میشود ( البته هنوز نسخه 5.3 منتشر نشده ولی به زودی این نسخه هم منتشر میشود ) . نسخه پی اچ پی که پیشنهاد میشود برای وردپرس خود تنظیم کنید حداقل 5.6 میباشد . البته توصیه yoast رفتن به سمت نسخه 7 پی اچ پی است .

در نسخه جدید افزونه به نویسنده ها این امکان داده شده است که تصاویر خود را قرار داده به صورتی که در اسکیما نیز ثبت و نمایش داده شود . فقط کافیست از منو سئو ، گزینه ظاهر جستجو و در نهایت گراف دانش تصویر خود را آپلود کنید .

افزونه yoast نسخه 11.3 منتشر شد
افزونه yoast نسخه 11.3 منتشر شد

در نسخه های قبلی برای شخص این امکان وجود نداشت اما در نسخه جدید شخص نیز میتواند تصویری برای خود آپلود کند . علاوه بر این چندین مشکل رفع شده که عمدتا مربوط به خروجی اسکیما مربوط به شخص نویسنده میباشد . یکی دیگر از تغییرات افزوده شدن فیلتر wpseo_should_index_links برای فعال یا غیر فعال کردن ایندکس لینک ها میباشد .

لینک دانلود نسخه جدید افزونه در پایین همین نوشته قرار دارد . امیدواریم که از این مطلب استفاده کافی برده باشید . خوشحال میشویم نظر خود را با ما در میان بگذارید .