با سلام خدمت شما عزیزان در سایت آی وحید ، امروز آموزش افزودن تصویر پیش نمایش به ویدیو در وردپرس رو براتون آماده کردم ، ممکنه بتونید با استفاده از این آموزش ، ویدیو هایی بسیار زیبا و جذاب تر در سایت خودتان قرار دهید . پس در ادامه مطلب همراه ما باشید .

افزودن تصویر پیش نمایش به ویدیو در وردپرس

در وردپرس شما به راحتی میتوانید ویدیو آپلود کنید اما ممکن است آنها به صورت کامل نتوانند بازدیدکننده رو جذب خودشان کنند . اغلب مشکل کاربران این هست که تصویری که از ویدیو به صورت پیشنمایش در سایت شما مشاهده میکنند زیاد جالب نیست . شما اگر تصویر بهتری برای پیش نمایش ویدیوی خود قرار دهید درصد جذب بازدیدکننده را افزایش خواهید داد .

توجه کنید این آموزش تنها برای ویدیو هایی که از طریق خود وردپرس آپلود میشوند کاربرد دارد ، نه افزونه هایی که از طریق لینک یوتیوب ، آپارات و … در مطالب و نوشته های شما قرار میگیرند .

در هنگامی که شما ویدیو آپلود میکنید ، وردپرس به شما گزینه ای جهت قرار دادن پوستر فیلم نمیدهد . به صورت پیشفرض وردپرس تصویر پیش نمایش ویدیو را فریم اول آغاز ویدیو قرار میدهد . برای ویرایش پوستر فیلم در صفحه ویرایشگر دیداری بر روی ویدیو کلیک کنید و بر روی گزینه Edit یا ویرایش کلیک کنید .

افزودن تصویر پیش نمایش به ویدیو در وردپرس
افزودن تصویر پیش نمایش به ویدیو در وردپرس

در کادر باز شده اگر وردپرس شما انگلیسی هست بر روی Select Poster Image و اگر فارسی است بر روی انتخاب تصویر پوستر کلیک کنید :

سپس تصویر خود را از کتابخانه رسانه خود انتخاب و یا آن را آپلود کنید و سپس بر روی دکمه بروز رسانی کلیک کنید .

اکنون تصویر انتخابی شما به عنوان تصویر پیش نمایش ویدیو قرار داده شده است و میتوانید از آن در سایت خود استفاده کنید .

افزودن تصویر پیش نمایش به ویدیو در وردپرس
افزودن تصویر پیش نمایش به ویدیو در وردپرس

امیدوارم که از این آموزش استفاده کافی رو برده باشید .