باسلام خدمت شما ، امروز آموزش کامل سئو نوشتن مطالب رو براتون در چند قسمت آماده کردیم که امروز قسمت اولش رو براتون مینویسیم . سئو خیلی خیلی بحث مهمی در سایت ها و مدیریت اونهاست . ما سعی کردیم آموزش رو برای کسانی که مطلب مینویسند در سایت به صورت کامل بیان کنیم تا مشکلات و سئوالاتشون رفع بشه .

آموزش کامل سئو نوشتن مطالب – قسمت اول

اولین هدف ما برای نوشتن این مطلب ، سعی در داشتن وبسایت با کیفیت بالا هست . گوگل به صورت خودکار سایت هایی با کیفیت بالا را در رنک خود قرار میدهد . گوگل هدفش اینه که به مشتریان خود سرویس بده و کاری هم که انجام میده ایندکس کردن تمام مطالب قابل دسترسی در سرتا سر دنیا است .

  • اولین کار پیش از نوشتن : تحقیق در مورد کلمه کلیدی

اولین گام مهم برای داشتن سئو خوب یک چیز کوچک اما خیلی خیلی مهم هست . شما نیاز دارید اول بدونید درباره چه چیزی میخواهید بنویسید . نیاز شما این هست که از کلمه کلیدی برای رنکینگ گوگل استفاده کنید . اولین گام برای سئو و مهمترین آنها تحقیق در مورد کلمه کلیدی است .

  • گام اول : یک فرمول برای عملیات خود آماده کنید

پس از تحقیق در مورد کلمه کلیدی شما باید فکر کنید که چه چیزی میخواهید در مورد آن بنویسید . این همون چیزی هست که چگالی و شلوغ بودن کلمه رو مشخص میکنه . در حالی که شما این فرمول رو مینویسید باید از خودتون سئوالی بپرسید ؛ اینکه شما چه کسی هستید و بلاگتون در مورد چه چیزی هست ؟ چه چیزی اون رو منحصر به فرد میکنه ؟ بعد از اون در ارتباط با وب سایتتون مطلبتون رو آماده کنید .

  • گام دوم : یک لیست از کلمات مرتبط درست کنید

زمانی که شما یک فرمول برای نوشتن خود آماده میکنید ، میتونید یک لیست از تمام کلمات کلیدی و عباراتی که قرار هست جستجو بشوند رو درست کنید . بعد از اینکه این عملیات به صورت کامل انجام شد باید طوری تنظیم کنید که کلمات کلیدیتون تکراری نباشه و خودش به صورت خلاصه و گویای نیاز کاربر و عبارت جستجو شده توسط کاربر در گوگل باشه .

ابزاری هستند که به شما در پیدا کردن کلمات کلیدی کمک میکنند . که ان شاء الله اون ها رو در مطالب بعدی خدمتتون معرفی و بیشتر درباره شون توضیح میدهیم .

  • گام سوم : صفحه ی فرودی برای جستجوگر ایجاد کنید

گام نهایی در تحقیق کلمه کلیدی ساختن یک صفحه زیبا و منحصر به فرد برای کلمات کلیدی جستجو شده هست . صفحه ی فرود ، صفحه ای است که برای کاربرانی که کلمه کلیدی شما رو جستجو و پیدا کرده اند طراحی شده است . این صفحه میتونه یک صفحه اختصاصی یا نوشته ی بهینه سازی شده بلاگ برای یک کلمه کلیدی خاص باشه . البته باید مطمئن باشید که کاربرانتون میتونند از هر صفحه فرود به بلاگ شما دسترسی پیدا کنند . همچنین مطمئن باشید که صفحه فرود برای کلمات کلیدی مرتبط نیز در دسترس باشند . کلمه کلیدی تحقیقی بهترین ایده درباره ی موضوع بلاگ شما میتونه باشه . شما باید محتواهای محدوده یک عبارت خاص رو رمز گشایی کنید .

در قسمت بعدی ما میریم به سراغ فاز های نوشتن مطلب و سئوی آن . امیدوارم که در مورد این قسمت از آموزش کامل سئو نوشتن مطالب استفاده و لذت کافی برده باشید .