با سلام به دوستان گلم

داریم قدم به قدم با آموزش های وردپرس جلو میریم و الان به قسمت سوم از سری آموزش ریسپانسیو کردن سایت مربوط به افزونه ها رسیدیم ، اگر خدا بخواد بعد از اتمام چند قسمت افزونه ها میریم سراغ بحث کد نویسی که مطمئنا طرفداران بسیار زیادی هم داره 🙂

پس با ما همراه باشید …

ریسپانسیو کردن سایت

 

آموزش ریسپانسیو کردن سایت – افزونه ها – قسمت سوم

توی این قسمت از آموزش قصد معرفی یکی دیگر از افزونه هایی رو داریم که سایت شما رو به حالت ریسپانسیو در گوشی های هوشمند قرار میده و به گونه ای سایت شما رو واکنش گرا میکنه :

افزونه WP Mobile Detector : این نام افزونه ای هست که امروز میخواهیم درباره اش صحبت کنیم ،

 

آموزش ریسپانسیو کردن سایت - افزونه ها - قسمت سوم

 

شما مطمئن نیستید که کاربرانتون از چه نوع گوشی استفاده میکنند ؟ گوشی آنها هوشمنده یا این که از این گوشی های قدیمی دارند که جاوا و یا سیمبیانه ؟

بهترین افزونه ای که میتونم بهتون معرفی کنم افزونه WP Mobile Detector هست ، این افزونه بهترین افزونه ای است که نوع دستگاهی که با اون وب سایتتون باز شده رو میشناسه ، مثلا گوشی های اندرویدی ، آی پد ، ویندوز فون و همه انواع دیگر گوشی ها رو تشخیص میده و میتونه سایت رو مناسب با اون بالا بیاره

این افزونه بیش از 5000 نوع گوشی موبایل رو پشتیبانی میکنه که در نوع خودش بی نظیره و دارای 11 قالب ظاهری برای گوشی های موبایل هست .این افزونه ایده آل برای اونهایی است که میخواهند دارندگان گوشی های غیر هوشمند و هوشمند شناسایی بشوند و سایت براشون متفاوت  باز بشه ، در حال حاضر افزونه روی بیشتر از 10 هزار سایت وردپرسی نصب و فعاله و البته نسخه ی حرفه ای آن هم آمده که نسبت به نسخه معمولی یک کم امکاناتش بالطبع بیشتره و آخرین قیمتی که بنده خبر دارم 50 دلار قیمت نسخه ی حرفه ای این افزونه بوده است .

شما میتونید نسخه رایگان از افزونه WP Mobile Detector رو از مخزن وردپرس دانلود کنید که البته من لینکش رو برای استفاده ی  شما عزیزان در زیر همین مطلب قرار میدم . نسخه ی فعلی افزونه 3.2 است .

امیدوارم از قسمت سوم آموزش ریسپانسیو کردن سایت استفاده ی کافی رو برده باشید

نظر یادتون نــــــــــــــــــره !!!

 

آرشیو آموزش ریسپانسیو کردن سایت :

آموزش ریسپانسیو کردن سایت – افزونه – قسمت اول

آموزش ریسپانسیو کردن سایت – افزونه – قسمت دوم

آموزش ریسپانسیو کردن سایت – افزونه – قسمت سوم

آموزش ریسپانسیو کردن سایت – افزونه – قسمت چهارم

آموزش ریسپانسیو کردن سایت – افزونه – قسمت آخر