سلام خدمت همه ی شما کاربران عزیز ، امروز مطلبی با عنوان چگونه اطلاع رسان بهتر وردپرس داشته باشیم؟ برای شما آماده کرده ام که مربوط به عملیات مدیریتی در وردپرس میشود . امیدوارم از این مطلب آموزشی استفاده کنید پس در ادامه ی مطلب همراه با ما باشید .

چگونه اطلاع رسان بهتر وردپرس داشته باشیم؟

اطلاع رسان وردپرس به مدیران ایمیل های اطلاع رسانی مربوط به ثبت نام کاربر جدید ، نظر جدید و … در وردپرس میباشد . معمولا افرادی که سرشان شلوغ است به دنبال راهی میگردند تا این اطلاعیه ها را غیر فعال کنند . اما حالا ما میخواهیم این اطلاعیه ها را سفارشی کنیم ، با این آموزش شما میتوانید با استفاده از افزونه ی معرفی شده در این مطلب آموزشی از سایت آی وحید ، اطلاعیه های مربوط به سایت خود را سفارشی کنید .

برای این کار شما میتوانید از افزونه ی  Better Notifications for WordPress در وردپرس استفاده کنید . پس از فعال سازی این افزونه تب جدیدی به نام Notifications یا اطلاعیه ها در پیشخوان مدیریت شما ظاهر میشود .

برای افزودن اطلاعیه در همان تب نام برده گزینه ی افزودن کلیک کنید .

چگونه اطلاع رسان بهتر وردپرس داشته باشیم
چگونه اطلاع رسان بهتر وردپرس داشته باشیم

شما لازم است برای نوع هر اطلاعیه را مشخص کنید .یک سری رویداد ها وجود دارد که هر کدامش رو که خواستید میتوانید در این صفحه انتخاب کنید . همچنین در این قسمت میتوانید تنظیمات مربوط به ایمیل را نیز انجام دهید .

چگونه اطلاع رسان بهتر وردپرس داشته باشیم
چگونه اطلاع رسان بهتر وردپرس داشته باشیم

این افزونه از نقش های متفاوت کاربری نیز پشتیبانی میکند . بنابراین اگر شما از افزونه عضویت و سطح کاربری استفاده میکنید ، سطوح کاربری مختلف به خوبی برای شما نمایش داده خواهد شد . اکنون نوبت متن اطلاعیه و عنوان آن میرسد که میتوانید مثل تصویر زیر آن را تکمیل نمائید .

چگونه اطلاع رسان بهتر وردپرس داشته باشیم
چگونه اطلاع رسان بهتر وردپرس داشته باشیم

بعد از اینکه تمام موارد را پر کردید نوبت به ذخیره کردن آن میرسد . همچنین اگر خواستید میتوانید این اطلاعیه را تا اطلاع ثانوی غیر فعال کنید .

اگر به هر دلیلی هر کدام از کاربران این ایمیل اطلاعیه رو دریافت نکردند اولین کاری که باید انجام بدهید این است که سطوح کاربری رو بررسی کنید و مشکل رو حل کنید .

امیدواریم که از این آموزش لذت برده باشید ، لینک افزونه در انتهای همین مطلب برای دانلود قرار داده شده است .