با سلام خدمت شما عزیزان ، امروز مقایسه ای بین دو سیستم پخش ویدیو آنلاین عمومی برای وردپرس داریم که با عنوان “مقایسه youtube و vimeo – کدام برای وردپرس مناسب تر هستند؟” برای شما مطرح کرده ایم .

امیدواریم که مطلب را مشاهده و از آن لذت ببرید . این مقایسه به صورت دو قسمتی آماده شده است .

مقایسه youtube و vimeo – کدام برای وردپرس مناسب تر هستند؟

چرا باید از Youtube یا Vimeo استفاده کنیم ؟

اگر شما بخواهید از یک سیستم بلاگی استفاده کنید مطمئنا وردپرس یکی از بهترین سیستم ها برای انجام این کار میباشد ، زمانی که شما در وردپرس یک فایل ویدیویی آپلود میکنید امکان پخش فیلم ها را به صورت آنلاین نخواهید داشت و این خود یک مشکل میباشد . همچنین ویدیو هایی که حجیم است هم به توصیه هاستینگ ها زیاد مناسب برای نگهداری در سرور شما نمیباشد .

به همین منظور ما به سمت سرویس های پخش کننده های ویدیویی آنلاین مانند youtube و vimeo میرویم ، این دو از بهترین و پرطرفدار ترین سرویس ها هستند ( ما در حال حاضر کاری به سرویس دهنده های ایرانی مانند آپارات و … نداریم و بررسی ما بر روی سرویس دهنده های معروف جهانی میباشد . )

یکی از مزایای این دو سرویس دهنده این است که شما میتوانید به راحتی ویدیو ها را درون مطالب وردپرس خود جاسازی کنید تا نمایش داده شوند . حال میرسیم به بحث مقایسه :

مقایسه از چند لحاظ قابل انجام میباشد و اولین و مهمترین آنها قیمت میباشد .

1- قیمت 

Youtube : سرویس های یوتیوب به صورت رایگان میباشد ، که البته ممکن است یکی از دلایل آن دریافت هزینه از نمایش تبلیغات میباشد . این تبلیغات در هنگام نمایش ویدیو ، سایدبار های سایت یوتیوب و نرم افزار موبایل یوتیوب نمایش داده میشوند . البته یوتیوب سرویسی تجاری نیز به کاربران خود پیشنهاد میدهد که Youtube Red نام دارد .

Vimeo : سیاست کاری این سایت کمی متفاوت تر از یوتیوب میباشد که هزینه خود را از فروش فضای میزبانی ویدیو تامین میکند . Vimeo سرویس رایگان خود ر با حجم محدود 500 مگابایت به شما پیشنهاد میدهد ، که شما میتوانید این میزان حجم را به 25 گیگابایت با پرداخت هزینه افزایش دهید .

مقایسه youtube و vimeo - کدام برای وردپرس مناسب تر هستند؟
مقایسه youtube و vimeo – کدام برای وردپرس مناسب تر هستند؟

بعد از عضویت در سایت شما میتوانید پلان های مختلف را مشاهده و در صورت نیاز هرکدام که خواستید انتخاب کنید .

حداقل هزینه برای این سایت 7 دلار در ماه میباشد .

دیگر مقایسه ها در مطالب بعدی قرار داده خواهد شد .

مقایسه Youtube و Vimeo – قسمت دوم