سلام به همه ی آی وحیدی های عزیز

امروز میخواهیم ادامه ی معرفی 11 سایت عجیب با امکانات جالب رو خدمت شما داشته باشیم ، توی این معرفی ها امیدوارم شما رو خسته نکرده باشم ، پس سریع تر میریم سراغ مطلب ؛ توی این مطلب بسته به حجم مطلب تعدادی از سایت ها رو برای معرفی قرار میدم خدمتتون . پس با این بنده ی حقیر در سایت آی وحید همراه باشید !

 

معرفی 11 سایت عجیب با امکانات جالب
معرفی 11 سایت عجیب با امکانات جالب

 

معرفی 11 سایت عجیب با امکانات جالب

4- سایت You’re getting old!

این سایت خداییش حیلی جالبه ، من که کلی باهاش حال کردم ، شما تاریخ تولدتون رو وارد میکنید و در نتیجه سایت بهتون اطلاعات باور نکردنی میده ، اول از همه تعداد روز ، ماه ، دقیقه ، ثانیه ، سال برای تولدتون بهتون میده و مشخص میشه که چقدر عمر کردید . بعد از اون بر اساس تاریخ مشخص شده اتفاقات تاریخی که در روز های قبل و بعد از تولدتون افتاده رو برای شما میاره . بر اساس نمودار مشخص میکنه که شما از لحاظ سنی از چه افرادی بزرگتر و از چه افرادی کوچکتر هستید !! پیشنهاد من اینه که این سایت رو حداقل یکبار امتحان کنید .

 

5- سایت Plink

این سایت حالت بازی موزیکالی داره ، در ابتدا برای شما یک نت موسیقی انتخاب میشه سپس باید با حرکت ماوس روی نت های از قبل تعیین شده آهنگ خودتون رو به صدا در بیارید ؛ این سایت هم جالبه و بهتون پیشنهاد میکنم این رو هم یک نگاهی بندازید ، ضرر نمیکنید !

 

6- سایت The Useless Web

این سایت هم تعدادی سایت رو براتون به صورت تصادفی با کلیک ماوس باز میکنه ، هر دفعه که کلیک میکنید یک سایت رو باز میکنه و دفعه ی بعد این سایت تغییر خواهد کرد ، در کل این سایت هم از روش جالبی استفاده کرده و سایت هایی هم که باز میشه امکانات جالبی داره و برای سرگرمی بسیار خوب هست .

امیدواریم که از این قسمت از معرفی 11 سایت عجیب با امکانات جالب لذت برده باشید . تا قسمت چهارم از این مطلب همگی شما رو به خدا می سپارم