طراحی سایت داینامیک | طراحی سایت پویا dynamic web design

طراحی سایت داینامیک مهمترین بحث و اصلی ترین هدف فعلی تیم طراحی سایت آی وحید و عصر نت امروزی است. امروزه تمام طراحی سایت ها بصورت پویا و داینامیک هستند و محتوا در انها بصورت مستمر و دائم در حال آپدیت و بروزرسانی است.می بینیم که برای بروزرسانی همیشه در شبکه های احتماعی ، تبلیغات و بازاریابی در حال گسترش و تشدید سایت تلاش می کنند. پس دیگر عمر طراحی سایت استاتیک به سر رسیده است و دیگر کمتر شرکت و کمپانی هست که از طراحی سایت استاتیک استفاده کند. در این مقاله به طراحی استاتیک می پردازیم و فواید و معایب بسیار کم ان را توضیح می دهیم.

توضیحات و امکانات طراحی سایت داینامیک

شاید به این فکر کنید که طراحی سایت را با کمترین هزینه و کمترین زمان به روش طراحی سایت استاتیک انجام دهید، میتوانید مقاله طراحی سایت استاتیک و مقایسه با طراحی سایت داینامیک را مطالعه فرمایید، تا از بروز رسانی و تغییرات روزانه در امان باشید ، اما طراحی سایت حال چه به روش استاتیک و یا داینامیک تمام کاری نیست که باید انجام دهید بلکه نخستین قدم پیش رفت شما در کسب و کار است و کارهای سخت تازه بعد از طراحی سایت شروع می شود. برای مثال شما درارای فرزندی می شوید و با هزینه های زیادی بچه بدنیا می آید ، آیا این فرزند نیاز به مراقبت و پرورش ندارد ؟ طراحی سایت و راه اندازی سایت نیز به همین منوال است و بعد از به دنیا آمدن یک سایت تازه باید به فکر بهترین راه های پرورش سایت خود باشید. در دنیای امروزی و با بیشتر شدن سایت ها در هر زمینه از فروشگاهی گرفته تا سایت های شرکتی و غیره رقیبان زیادی هستند و رقابت با انها بسیار سخت است زیرا پنل و استراتژی که انها پیش گرفته اند باعث بروز بودن و پیشرفت انها می شود. پس از این رو شما نیاز به پنل تجاری و بازاریابی فوق العاده ایی نیاز دارید. از بحث سنگین روش ها و استراتژی ها رد می شویم بخاطر اینکه زمان زیاد و توضیحات زیادی را بصورت تخصصی نیاز مند است. طراحی سایت داینامیک توسط زبان های برنامه نویسی سمت سرور مانند ASP, ColdFusion, JavaScript, Perl, PHP, Ruby, WebDNA می تواند پیاده سازی شود.

طراحی سایت داینامیک که امروزه نیاز تمام افراد شده است دارای امکاناتی است که طراحی سایت استاتیک از انها بی بهره است. طراحی سایت داینامیک ( پویا ) دارای پنل مدیریت محتوایی است که این امکان را به شما می دهد که همیشه در کوتاه ترین زمان سایت پویا خود را بروز کنید در حالی که در طراحی سایت استاتیک امکان تغییر به این راحتی نبود و همیشه شما در کنارتان باید برنامه نویس سایت را به یدک می کشیدید. در طراحی سایت داینامیک هزینه زیادی نسبت به طراحی استاتیک باید پرداخت کنید اما پس از گذشت زمان کوتاهی متوجه می شوید که کمتر هم هزینه کرده اید زیرا برای تغیرات دیگر نیاز به هزینه نیست. یک سایت معمولا نیاز به انتشار آخرین اخبار روز و انتشار مقالات را دارد که این امکان جزو کوچکترین امکانات طراحی سایت داینامیک است.

طراحی سایت داینامیک ، پویا

برای فهم بیشتر چند مثال عمومی از قابلیت های طراحی سایت داینامیک :

کنترل پنل مدیریت کلی سایت
امکان ایجاد صفحات ( نامحدود)
امکان ايجاد منو و زيرمنو ( نامحدود )
مدیریت فایل ها
آمار سایت
مدیریت اخبار
مدیریت نظر سنجی
مديريت اعضاء‌ و ثبت نام جهت تعیین حق دسترسی به صفحات
فرم ساز
مدیریت دانلود
فروشگاه
مدیریت مقالات
مدیریت آگهی ها
خواندن RSS
ویرایشگر متن حرفه ای
مدیریت ارتباط با ما
و …

این امکانات نسبت به زمینه کاری سایت تغییر و قابل افزایش است اما مهمترین امکانی که طراحی سایت داینامیک به شما می دهد سئو و بهینه بودن سایت است که باعث می شود سایت شما در نتایج گوگل بهتر دیده شود ، البته باید ذکر کنم باید پیاده سازی و برنامه نویسی سایت توسط تیم مناسب انجام شود که این امکان ( سئو سایت ) به بهترین نحو اجرا شود و سپس آموزش های مناسب تا شما نیز به همین نحو ادامه دهید و همیشه سایتی در بالا ترین رتبه های موتور جستجو داشته باشید. محتوا تازه و خوشمزه چیزی است که گوگل را جذب می کند. اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی نیز در این عمر به شما کمک زیادی می کند و باعث رتبه خوبی در گوگل و تمام موتور های جستجو می شود. تمام این کارهای باعث می شود بازدید گنندگان به سایت شما سر بزنند و با محتوای عالی و مفدید آن ها را از بازدیدکننده به مشتری دائم تبدیل کنید.با تمام این مواردی که گفته شد بصورت خلاصه مزایا طراحی سایت داینامیک را ذکر می کنیم.

مزایا طراحی سایت داینامیک ، پویا

سئو عالی
بروز شدن آسان سایت
پنل مدیریت
صرفه جویی در زمان
امکانات بیشتر

نتیجه گیری

در نتیجه طراحی سایت پویا می تواند به طراحی سایت استاتیک معنی و مفهوم بدهد و کارایی سایت را چندین برابر کند. تیم طراحی سایت آی وحید می تواند گزینه مناسبی برای طراحی سایت داینامیک تحت سیستم مدیریت محتوا محبوب و قدرتمند وردپرس برای شما باشد. کافیست همین الان نیاز های خود از سایت را برای ما استعلام قیمت کنید.

توضیحات بیشتر خدمات طراحی سایت

مشاهده نمونه کارهای طراحی سایت