رقابت در بهینه سازی سایت – مهمترین بخش بهینه سازی سایت

پیشگفتار : با سلام و عرض ادب و احترام ؛ در مباحث قبلی در مورد سئو ( بهینه سازی سایت ) صحبت کردیم و مختصری از آن آموزش دادیم، اکنون در این آموزش قصد دارم بهینه سازی سایت را به صورت پیشرفته بهتون آموزش بدهم و با نکات مهمتری شما را آشنا کنم، پس با ما همراه باشید …

درک مسئله بهینه سازی سایت ( سئو )

قبل از هر چیز باید بهینه سازی سایت را در ذهن برای خودتان آنالیز کنید و متوجه ماجرا بشوید که چرا همه ی پست های ارسالی ما دیده شدنی نیستند با اینکه فعالیت شما از رقبای موضوع فعالیتتان بسیار بیشتر است!

اینجا نکته ای بزرگ وجود دارد، میتونم بگم هر چیزی، هر کاری در زندگی ما قانون و الگویی دارد و مسلمأ اگر طبق قانون پیش برویم خیلی سریعتر به اهدافمون خواهیم رسید این موضوع در وب سایت نیز همینگونه بیان میشود ، اکنون باید این موضوع را در مورد وب سایتمان درک کنیم که 99% بازدید کنندگان سایت ما از طریق موتور های جستجوگر نظیر گوگل، یاهو ، بینگ و … هستند و سایت ما را توسط آن پیدا میکنند پس به این نتیجه میرسیم که برای داشتن بازدید کننده نیازمند موتور های جستجو هستیم.

لازم به ذکر است که موتور های جستجو برای خود الگو ها و استاندارد هایی مشخص کرده اند که باید برای ارسال محتوا خود در وب از این الگو ها و ویژگی ها استفاده کنید تا در موتور جستجو نمایش داده شوید که به این امر در وب بهینه سازی سایت میگویند.

بخش اصلی و قابل رقابت در بهینه سازی سایت

پس از اینکه بهینه سازی سایت خود را به پایان رساندید باید این نکته را در نظر داشته باشید که به جز بهینه سازی قالب سایت باید در ارسال مطالب خود و تولید محتوا از نکات مربوط به سئو ( بهینه سازی سایت ) استفاده کنید.

اکنون تمامی مراحل بهینه سازی سایت را طی کرده اید و در حال تولید محتوا هستید، در این مقطع چه کسی رتبه بالاتری را میتواند در میان رقبای خود کسب کند ؟ اگر تمامی نکات گفته شده در مورد سئو را رعایت کنید میتوانم بگم شما 90% راه را پیش رفته اید و چند درصد بعدی بستگی به خودتان دارد! شما هر چه مطلب بیشتر در کلید واژه مربوطه به صورت سئو شده در یک زمان معین در روز به صورت مداوم ارسال کنید شما از رقبای خود جلو تر میروید.

شاد و پیروز باشید