ما در قسمت اول از بهترین افزونه های فیسبوک تعدادی از افزونه های معروف مربوط به فیسبوک برای وردپرس را خدمت شما معرفی کردیم . اکنون میخواهیم قسمت دوم معرفی این دسته افزونه ها را شروع کنیم .

بهترین افزونه های فیسبوک – قسمت دوم

5. Facebook Widget

بهترین افزونه های فیسبوک - قسمت دوم
بهترین افزونه های فیسبوک – قسمت دوم

افزونه پنجم ما افزونه ای است که به شما امکان این را میدهد که در نوار کناری سایت خود جعبه لایک صفحه فیسبوک خود را قرار دهید . امکان سفارشی سازی در این افزونه نیز وجود دارد .

 

6. Nextend Social Connect

بهترین افزونه های فیسبوک - قسمت دوم
بهترین افزونه های فیسبوک – قسمت دوم

این افزونه به شما این امکان را میدهد تا به کاربرانتان اجازه دهید با استفاده از حساب خود در شبکه های اجتماعی در سایت شما ثبت نام کنند .

 

7. AccessPress Facebook Auto Post

این افزونه همانطور که از نامش پیداست به شما این امکان را میدهد تا به صورت خودکار مطالب خود را در صفحه فیسبوک خود منتشر کنید . پس از نصب و فعال سازی افزونه شما باید به پروفایل خود وصل شده و وبسایتتان را Authorize کنید . میتوانید مشخص کنید که چه محتوایی در صفحه فیسبوکتان منتشر شود .

 

8. WP Embed Facebook

این افزونه به شما این امکان را میدهد تا پروفایل ها ، صفحات ، رویداد ها ، ویدیو ها و … را درون وب سایت خودتان جاسازی کنید .

 

9. Yoast SEO

بهترین افزونه های فیسبوک
بهترین افزونه های فیسبوک

همگی شما با افزونه Yoast آشنایی داشته باشید . شما میتوانید تنظیمات مربوط به فیسبوک خود را وارد کنید . گراف و تصاویر به همراه App id میتوانید مشخص کنید و سایر امکانات مربوط به شبکه اجتماعی فیسبوک را وارد کنید تا در سئو شما بهتر و تاثیر گذار تر باشد .