امروز میخواهیم آموزش بروز رسانی آدرس سایت در هنگام انتقال سایت وردپرس را برای شما کاربران عزیز داشته باشیم ، شاید برای شما پیش آمده که دامنه سایت خود را بخواهید تغییر دهید اما بعد از انتقال با مشکل مواجه شوید ، در این مطلب میخواهیم نحوه بروز رسانی آدرس سایت در هنگام انتقال سایت وردپرس را با استفاده از افزونه آموزش دهیم .

آموزش بروز رسانی آدرس سایت در هنگام انتقال سایت وردپرس

در حالت معمول شما بعد از انتقال باید آدرس تمامی مطالب را از سایت قبلی به آدرس جدید تغییر دهید ، اما ما یک روش خیلی راحت به شما آموزش میدهیم :

اولین کاری که شما باید انجام دهید اطمینان از گرفتن بکآپ کامل سایت شما میباشد . این کار به شما این اطمینان را میدهد تا در صورت بروز مشکل بتوانید به راحتی به تنظیمات قبل بازگردید . پس از آن باید افزونه Velvet Blues Update URLs را نصب و فعال کرده و سپس از منوی ابزار ها گزینه ای که به منوی این قسمت اضافه شده یعنی Update URLs برای انجام تنظیمات افزونه خود کلیک کنید .

آموزش بروز رسانی آدرس سایت در هنگام انتقال سایت وردپرس
آموزش بروز رسانی آدرس سایت در هنگام انتقال سایت وردپرس

صفحه تنظیمات مشابه تصویر بالا میباشد که شما باید آدرس قدیمی و آدرس جدید را مشخص کنید سپس تنظیماتی که در زیر آدرس ها لازم است انجام داده و در نهایت گزینه  Update URLs Now را فشار دهید .

این افزونه به صورت خودکار آدرس های  قدیمی را پیدا کرده و با آدرس جدید جایگزین خواهد کرد .

امیدواریم که از آموزش بروز رسانی آدرس سایت در هنگام انتقال سایت وردپرس استفاده کافی برده باشید ، به شما این مژده را میدهم که در زمان تعطیلات عید با شما هستیم با مطالب آموزشی جدید علی الخصوص آموزش سئو وردپرس از پایه برای مبتدیان تا پیشرفته برای حرفه ای ها ، تنها کافیست با ما باشید .