با سلام خدمت تمامی کاربران عزیز ، امروز میخواهیم آموزش افزودن گزینه علاقه مندی در وردپرس را برای شما کاربران عزیز آی وحید قرار دهیم ، با این آموزش شما میتوانید به کاربرانتان اجازه ی ستاره دار کردن مطالب و افزودن به لیست علاقه مندی ها را به آنان دهید .پس تا ادامه آموزش با ما همراه باشید …

افزودن گزینه علاقه مندی در وردپرس

اکثر کاربران در سایت شما بدون اینکه در مطالب شما نظری ثبت کنند ، مطلب را خوانده و از آن استفاده میکنند و شما شاید تنها از طریق تعداد بازدید بتوانید میزان استقبال از آن مطلب را متوجه شوید اما باز هم این کافی نیست ، چون ممکن است کاربران شما زیاد از مطلب بازدید کرده باشند اما از مطلب راضی نبوده باشند و بالعکس .

به همین خاطر ما به شما پیشنهاد میکنیم به کاربران خود اجازه دهید تا مطالب مورد علاقه خود را جدا کنند تا بتوانند به آنها در مواقع لزوم دسترسی داشته باشند .

برای اینکار ابتدا باید افزونه WP Favorite Posts را نصب و فعال کنید . پس از فعال سازی از تنظیمات بر روی گزینه WP Favorite Posts کلیک کنید .

افزودن گزینه علاقه مندی در وردپرس
افزودن گزینه علاقه مندی در وردپرس

اولین گزینه را اگر فعال کنید تنها کاربران ثبت نام کرده قادر به اضافه کردن مطلب به لیست مورد علاقه خود میباشند . گزینه بعدی محل نمایش لینک اضافه کردن به علاقه مندی مطلب میباشد ، پس از آن آیکونی که در کنار لینک نمایش داده میشود .

برای اینکه لینک افزودن به فهرست مرد علاقه در کنار مطلب شما نمایش داده شود باید کد زیر را درون فایل های قالب خود قرار دهید :

<?php wpfp_link() ?>

پس از قرار دادن کد بالا میتوانید دمو را مشاهده کنید :

افزودن گزینه علاقه مندی در وردپرس
افزودن گزینه علاقه مندی در وردپرس

نمایش محبوب ترین مطالب در سایت وردپرس

حال که کاربران شما میتوانند مطالب محبوب خود را علامتگذاری کنند پس شما نیز میتوانید محبوب ترین مطالب خود را نمایش دهید . پس از نصب افزونه یک ابزارک نیز به لیست ابزارک های شما اضافه میشود ، که میتوانید آن را درون ابزارک های فعال سایت خود قرار دهید ، در زیر میتوانید تصویر آن را مشاهده کنید

همچنین این امکان برای شما وجود دارد که مطالب مورد علاقه کاربر را به وی نمایش دهید ، این گزینه نیز در ابزارک ها وجود دارد . همچنین کد ابزارک [wp-favorite-posts] میباشد .

امیدواریم که از مطلب آموزشی افزودن گزینه علاقه مندی در وردپرس استفاده و لذت کافی را برده باشید .خوشحال میشویم تا با نظرات دلگرم کننده خود ما را در این راه طولانی همراهی کنید .