با سلام خدمت شما عزیزان ، امروز آموزش افزودن اشتراک یوتیوب به وردپرس رو براتون آماده کردیم . در این آموزش قصد داریم تا بهتون یاد بدیم چطور دکمه اشتراک یوتیوب رو به وردپرس خودتون اضافه کنید .

افزودن اشتراک یوتیوب به وردپرس بصورت دستی

برای اینکار ابتدا باید وارد صفحه ایجاد دکمه اشتراک یوتیوب ( https://developers.google.com/youtube/youtube_subscribe_button ) شوید . این صفحه مربوط به صفحه توسعه دهنده های گوگل هست پس باید از فیلترشکن برای استفاده از آن داشته باشید .

در این صفحه اطلاعات مربوط به کانال یا شناسه یوتیوب خود رو وارد میکنید . پس از ثبت و مشاهده پیش نمایش کدی را به شما نمایش میدهد که باید آن را کپی کنید .

پس از کپی کردن کد به صفحه ابزارک وردپرس خود بروید . یک ابزارک ایجاد کرده و سپس کد را قرار دهید . ابزارک باید از نوع HTML باشد . اگر از نوع متنی استفاده میکنید باید در حالت ویرایش متنی کد را قرار دهید .

پس از کپی کردن کد میتوانید سایت خود را مشاهده کنید . دکمه در محل مورد نظر شما اضافه شده است .

استفاده از افزونه برای افزودن اشتراک یوتیوب به وردپرس

برای اینکار شما میتوانید افزونه YouTube Subscribe Bar را دانلود و نصب کنید .

پس از نصب و فعال سازی گزینه مربوط به تنظیمات افزونه در پیشخوان مدیریت و زیر مجموعه گزینه تنظیمات اضافه میشود . اطلاعات مربوط به حساب یوتیوب خود را میتوانید اضافه کنید . پس از ذخیره کردن افزونه به صورت خودکار برای هر ویدیو یوتیوب کد اشتراک کانال یوتیوب را قرار میدهد.

افزودن اشتراک یوتیوب به وردپرس
افزودن اشتراک یوتیوب به وردپرس

توجه کنید این افزونه برای کدهای جاسازی شده ویدیو یوتیوب جواب میدهد و برای آی فریم ها پاسخگو نیست .

امیدوارم که از این مطلب استفاده کافی و لازم رو برده باشید . لینک دانلود افزونه و صفحه مربوط به اون در پایین همین مطلب قرار گرفته که میتونید استفاده کنید .