در آموزش قبلی از سایت آی وحید نحوه استفاده از Lazy Load در وردپرس را به شما آموزش دادیم ، در رابطه با همین آموزش امروز میخواهیم نحوه استفاده از lazy load در گراواتار وردپرس را به شما کاربران عزیز سایت آی وحید توضیح دهیم تا بتوانید در سایت خود استفاده کرده و از بالا بردن سایت خود لذت ببرید ، همچنین سئو سایت شما نیز بهتر شود .

استفاده از lazy load در گراواتار وردپرس

همانطور که میدانید گراواتار تصویر کاربرانی است که در سایت های وردپرسی نمایش داده میشود ، این تصویر بر اساس حساب کاربری شما میتواند در تمامی سایت ها نمایش داده شود ، این تصاویر به هر حال یک سری درخواست های HTTP به حساب می آیند و لود شدن آنها از سرعت سایت شما بکاهد.

معمولا این تصاویر در قسمت اطلاعات نویسنده و همچنین کسانی که نظرات خود را ارسال کرده اند نمایش میدهد . میتوانیم تصویری برای اثبات این درخواست ها به شما نمایش دهیم .

استفاده از lazy load در گراواتار وردپرس
استفاده از lazy load در گراواتار وردپرس

همونجور که میبینید تعداد درخواست ها زیاد هست ، در این تصویر فقط 25 درخواست به سمت سرور های گراواتار وجود دارد ، حالا اگر ما حالت لود تنبل رو در سایتمون فعال کنیم باعث میشه این درخواست ها تا زمانی که صفحه اسکرول نشده به سمت سایت گراواتار درخواستی نفرستد .

برای انجام این کار کافی است تا افزونه BJ Lazy Load را نصب کنید . نصب افزونه آسان است و حتی در مطالب قدیمی سایت آی وحید در مورد نصب عمومی افزونه ها توضیح داده شده است . پس از نصب افزونه از قسمت تنظیمات گزینه BJ Lazy Load ظاهر میشود .

استفاده از lazy load در گراواتار وردپرس
استفاده از lazy load در گراواتار وردپرس

این افزونه علاوه بر امکانات افزونه ای که قبلا توضیح داده بودیم امکان اعمال Lazy Load برای گراواتار یا همان چهرک دارا میباشد . فراموش نکنید که پس از اتمام کار خود دکمه ذخیره را فشار دهید تا تغییرات ذخیره شود .

الان اگر سایت را بررسی کنید میبینید که قابلیت Lazy Load برای شما فعال شده است .