با سلام خدمت تمامی دوستان عزیز در وب سایت آی وحید

خیلی از دوستان از ما تقاضا کرده بودند که آموزش طراحی وب سایت رو براشون قرار بدیم اما چند تا سوال توی ذهن ما پیش آمده بود که دوست داشتیم از شما عزیزان بپرسیم ، پس ممنون میشم اگر تا انتهای مطلب با ما همراه باشید چون مطمئنا” ضرر نمیکنید .

آموزش طراحی وب سایت به زبان فارسی – پیش آموزش

ما در حال آماده کردن یک آموزش بسیار کامل در زمینه آموزش طراحی وب سایت برای شما عزیزان علاقه مند به طراحی سایت هستیم اما متاسفانه از این موضوع اطلاع نداشتیم که اکثریت از چه زبانی خوششون میاد ، همونطور که خودتون میدونید که آماده کردن یک آموزش کامل زمان بسیار طولانی رو لازم داره و در صورتی که تمرکز روی یک موضوع بیشتر باشه بهتر میشه روی اون موضوع مانور داد ، به عنوان مثال زبان های برنامه نویسی معروف برای سایت به دسته هایی مثل Asp ,  Php و یا زبان های مرتبط به سایت مانند  Html , Css تقسیم میشود ( اصلاح شد به خاطر دوست عزیزمان آقای سیاوش !).

برای اینکه ما تمرکزمان را روی یک مورد بیشتر جمع کنیم لازم دونستیم تا یک نظر سنجی را برای شما آماده کنیم . بالاخره ما داریم برای شما مطلب میزاریم ، باید سعی کنیم بر اساس تعداد نظرات جلو بریم ، توی این نظر سنجی سعی شده تا سه زبان برنامه نویسی آورده شود . زبان پی اچ پی ، اچ تی ام ال و سی اس اس

هر کدام بیشترین رای رو آورد در ابتدا آموزش داده میشه ، پس از آن میریم به سراغ رتبه ی دوم و سوم . به همین ترتیب هر سه موضوع آموزش داده میشه .

این نظر سنجی در پایین صفحه ی مرورگر شما آورده شده که از شما خواهش میشه یکی از مواردی که دوست دارید اول گفته بشه رو انتخاب کنید . اگر زبان دیگه ای هم مد نظرتون هست لطفا توی قسمت نظرات مطلب اون رو وارد کنید تا آنها هم رای گیری شود .