با سلام خدمت تمامی کاربران ، امروز قصد داریم تا آموزش رفع خطای Missing a Temporary Folder در وردپرسرا برای شما کاربران عزیز داشته باشیم . ممکن است در هنگامی که میخواهید فایلی را آپلود کنید این خطا را مشاهده کنید و ندانید مشکل از کدام قسمت است . با ما در ادامه مطلب آموزش رفع خطای Missing a Temporary Folder در وردپرس همراه باشید تا بتوانید این مشکل را رفع کنید .

آموزش رفع خطای Missing a Temporary Folder در وردپرس

به چه علت باید خطای  Missing a Temporary Folder  رخ دهد ؟

این خطا به دلیل عدم تنظیمات صحیح PHP در سرور میزبانی شما میباشد . تنظیمات خاصی در پی اچ پی برای ایجاد یک پوشه موقت برای آپلود فایل ها و تصاویر در سرور وجود دارد و بعنوان مثال میتوان گفت وردپرس قبل از این که فایل آپلودی را در مقصد نهایی برای ذخیره قرار دهد آن را در یک مسیر موقت قرار داده و سپس در مقصد فایل را میگذارد .

وردپرس نیاز دارد تا به پوشه موقت برای آپلود تصاویر دسترسی داشته باشد .

اگر این مسیر در تنظیمات پیکربندی پی اچ پی سرور شما تعیین نشده باشد با خطایی از سمت وردپرس رو به رو خواهید شد . این خطا همانند خطایی که در تصویر زیر مشاهده میکنید میباشد :

آموزش رفع خطای Missing a Temporary Folder در وردپرس
آموزش رفع خطای Missing a Temporary Folder در وردپرس

رفع خطای Missing a Temporary Folder در وردپرس

برای انجام این کار باید شما فایل wp-config.php در مسیر ریشه وردپرس را ویرایش کنید ، برای ویرایش ابتدا باید از طریق اف تی پی یا دسترسی مستقیم هاست به یوزر هاست یا اف تی پی خود لاگین کرده و به مسیر ریشه مربوط به وردپرس نصب شده رفته و فایل wp-config.php را باز کرده و آن را ویرایش کنید :

آموزش رفع خطای Missing a Temporary Folder در وردپرس
آموزش رفع خطای Missing a Temporary Folder در وردپرس

وقتی این فایل را باز کردید کافی است کد زیر را درون فایل اضافه کنید :

define('WP_TEMP_DIR', dirname(__FILE__) . '/wp-content/temp/');

پس از این کار شما لازم است به پوشه wp-content رفته و پوشه ای درون آن به نام temp ایجاد کنید ، توجه کنید این نام temp از کد بالا گرفته شده است پس اگر میخواهید نام پوشه موقتتان چیز دیگری باشد باید به جای temp در کد بالا نام پوشه سفارشی مربوط به خود قرار دهید .

رفع خطا

در صورتی که این راه حل جواب نداد میزان دسترسی پوشه های خود را بررسی کنید ، توجه کنید بهترین سطح دسترسی برای پوشه ها مقدار 755 میباشد .