سلام به دوستان عزیز و گلم در آی وحید

کم کم توی این آموزش رفع خطاهای شایع در وردپرس داریم به پایان نزدیک میشیم ، کل قسمت ها 14 تا بوده که الان قسمت یازدهم هستیم ، امیدواریم تا این جای کار راضی بوده باشید ، خب میریم سراغ این قسمت از آموزش و رفع یکی از ایرادات شایع وردپرس که توی این دو سال اخیر ممکنه برای بعضی از عزیزان دردسر ساز شده باشه

 

آموزش رفع خطاهای شایع در وردپرس - قسمت یازدهم

 

آموزش رفع خطاهای شایع در وردپرس – قسمت یازدهم

حل مشکل آپلود تصاویر در وردپرس

ممکن است برای شما این مشکل به وجود آمده باشد که تصاویر آپلودی شما با خطا مواجه شود ، مانند همین تصویر خطای زیر که در وردپرس انگلیسی برای شما آورده ایم :

آموزش رفع خطاهای شایع در وردپرس - قسمت یازدهم

 

 

این خطا نشان میدهد که اتصال به پوشه ی تصاویر و آپلودی شما قطع شده است و ممکن است قابل نوشتن نباشد ، حال ما باید چه کار کنیم ؟

این مشکل عمدتا از سطح دسترسی پوشه upload میباشد، برای تصحیح سطح دسترسی این پوشه شما نیاز به ورود به هاست و یا اتصال به وسیله برنامه اف تی پی دارید ، بعد از این که به هاست وارد شدید در قسمت فایل منیجر و پوشه wp-content  و upload  رفته و سطح دسترسی پوشه را روی 744 قرار دهید به این معنی که شما دسترسی تمامی کارها را دارید ولی بازدید کنندگان شما فقط قابلیت read ( خواندن ) فایل های شما را دارند و البته تنظیم میکنید که فقط روی همین پوشه این دسترسی اعمال شود .

کار شما تمام است فقط کافیه یک بار دیگه وارد پنل مدیریت وردپرس خودتان شوید و اقدام به آپلود تصاویر کنید . امیدواریم که مشکل شما با انجام این کار برطرف شده باشد

تا قسمت دیگر از آموزش رفع خطاهای شایع در وردپرس خدانگهدار