عید شما مبارک ! این اولین مطلب ما در سال 1396 میباشد و امیدواریم که همگی سال بسیار خوبی در کنار خانواده ی خود داشته باشید . زیاد وقت شما رو نگیریم و بریم سراغ مطلب خودمون و قسمت دوم آموزش اجازه به کاربران برای ارسال مطلب در وردپرس ، در قسمت قبلی ما یکی از روش هایی که به کاربران اجازه میدهد تا مطالب مورد نظر خود را در وردپرس ارسال کنند را بیان کردیم و اکنون دو روش بعدی را در ادامه مطلب برای شما بازگو خواهیم کرد …

آموزش اجازه به کاربران برای ارسال مطلب در وردپرس – قسمت دوم

روش دوم : دریافت مطالب کاربران توسط افزونه User Submitted Posts

راه دیگری که برای دریافت افزونه های کاربران وجود دارد استفاده از افزونه کاربردی User Submitted Posts میباشد که شما باید در ابتدا آن را از مخزن وردپرس در سایت خود نصب کرده ، پس از فعال سازی از منوی تنظیمات بر روی گزینه User Submitted Posts رفته تا وارد تنظیمات افزونه شوید .

آموزش اجازه به کاربران برای ارسال مطلب در وردپرس
آموزش اجازه به کاربران برای ارسال مطلب در وردپرس

در صفحه تنظیمات افزونه شما میتوانید مشخص کنید که چه فیلد هایی در فرم ارسال مطلب وجود داشته باشد ، شما میتوانید یک نویسنده پیشفرض برای تمامی مطالب ارسالی مشخص کنید ، همچنین میتوانید برای کاربران دسترسی ارسال تصویر همراه مطلب را نیز قرار دهید . بعد از انجام تغییرات شما میتوانید با زدن دکمه ذخیره تمامی موارد تغییر داده شده در تنظیمات را ذخیره کنید .

پس از آن یک صفحه ایجاد و یا یک صفحه فعلی را ویرایش کرده و درون آن کد زیر را قرار دهید :

[user-submitted-posts]

و صفحه را ذخیره کنید ، اکنون صفحه ارسال مطلب شما ایجاد شده است . میتوانید از آن دیدن کنید !!!

آموزش اجازه به کاربران برای ارسال مطلب در وردپرس - قسمت دوم
آموزش اجازه به کاربران برای ارسال مطلب در وردپرس – قسمت دوم

روش 3 : اجازه به کاربر برای ثبت نام و ارسال مطلب در وردپرس

این روش نیازمند هیچ افزونه ای نمیباشد اما باید کاربر دسترسی به پنل مدیریت البته با دسترسی کاربری نویسنده داشته باشد . ابتدا باید در سایت وردپرسی خود مجوز ثبت نام را فعال کنید ، برای اینکار از منوی تنظیمات و صفحه عمومی رفته و نام نویسی را برای کاربران فعال کنید ، توجه کنید نام گزینه مورد نظر “هر کس میتواند نام نویسی کند” میباشد .سپس نقش کاربر عضو جدید را به صورت پیشفرض بر روی نویسنده و یا ویرایشگر قرار دهید .

فراموش نکنید که در پایان کار بر روی دکمه ذخیره تغییرات ، برای ذخیره تمام موارد انجام شده کلیک کنید .

مشکلاتی که در این روش وجود دارد :

1- در بعضی حالات که اعتبار سنجی دو مرحله ای وجود دارد ممکن است با مشکل مواجه شوید .

2- در سایت هایی که بر روی پوشه مدیریت رمز قرار داده اند ، باید رمز پوشه مدیریت را به آنها داد و این خودش یک ضعف امنیتی به شمار میرود .