چرا از وردپرس استفاده کنیم ؟ این سئوالی هست که میخواهیم امروز از شما بپرسیم ، شما در مطالب قبلی ما که در مورد بررسی سیستم های مدیریت محتوا بود متوجه شدید که سیستم وردپرس یکی از بهترین سیستم هاست که در رتبه اول میزان استفاده قرار دارد ، همچنین این سیستم از لحاظ انعطاف ، افزونه ها ، سئو عملکرد بسیار خوبی نسبت به سایر سیستم ها داشته است ، حال میخواهیم این موضوع را کمی بیشتر بررسی کنیم .

چرا از وردپرس استفاده کنیم ؟ این سئوالی هست که میخواهیم امروز از شما بپرسیم ، شما در مطالب قبلی ما که در مورد بررسی سیستم های مدیریت محتوا بود متوجه شدید که سیستم وردپرس یکی از بهترین سیستم هاست

چرا از وردپرس استفاده کنیم ؟

دلایل زیادی وجود دارد البته ما کسی را مجبور به استفاده از وردپرس نمیکنیم ، بلکه توضیحات را خدمت شما ارائه میدهیم تا در صورت بررسی و در نهایت تمایل اقدام به انتخاب استفاده از این سیستم کنید .

اولین دلیل برای گفتن اینکه از وردپرس استفاده کنیم این است که این سیستم رایگان است ، کد باز است و شما کدهای ناشناخته ای در سایت خود استفاده نمیکنید ، به راحتی میتوانید کدها را بررسی کنید ، کدی به آن اضافه کنید و یا از آن کسر کنید (البته در صورتی که سایت شما به مشکل برنخورد!)

تعداد بسیار زیادی افزونه و قالب برای استفاده شما عزیزان وجود دارد ، شما به راحتی میتوانید در مخزن وردپرس جستجو کرده و همیشه آخرین نسخه از قالب ها و افزونه های مورد نظر خود را تهیه کنید و با اطمینان خاطر از آنها استفاده کنید ، علاوه بر آن شما میتوانید افزونه های تجاری و قالب های تجاری را نیز استفاده کنید .

یادگیری وردپرس آسان و رایگان است !

شما نیاز نیست هزینه ای برای یادگیری وردپرس پرداخت کنید . سایت های بسیار زیادی در این زمینه وجود دارند که به شما امکان یادگیری و در نهایت حداکثر میزان استفاده از سایتتان را میدهند ، یکی از سایت های ایرانی که این آموزش ها را در اختیار شما قرار میدهد آی وحید است !

شما میتوانید در ابتدا سایت خودتون رو روی لوکال هاست با استفاده از برنامه هایی مانند Wamp,Xampp بالا بیاورید و بر روی آن ویرایش های مورد نظر خودتون رو اعمال کنید .

وردپرس موتور جستجو پسند تره!

کد نویسی وردپرس و همچنین قالب های اون یک خوبی که داره از لحاظ سئو خیلی خوب هست و همچنین شما میتونین با استفاده از افزونه کاربردی Yoast این سئو رو به حداکثر خودش برسونین .

مدیریت وردپرس آسان است 

به راحتی و با چند کلیک میتوانید تغییرات را اعمال کنید ، نیازی نیست دردسر زیادی بکشید تا یک کار معمولی را انجام دهید و البته این راحت بودن آن بیشتر به مزاج ما ایرانی ها خوش است!

و دلایل بسیاری دیگر در پاسخ به این سئوال که چرا از وردپرس استفاده کنیم وجود دارد که یکی از مهم ترین آنها امنیت و ارائه نسخه های امنیتی به مدت هر 45 روز یکبار میباشد که باعث میشود سایتتان از لحاظ امنیت پایدار تر شود .