با سلام خدمت تمامی کاربران عزیز آی وحید ، امروز میخواهیم آموزش وارد کردن دسته و زیر دسته درون آدرس مطالب وردپرس را به شما آموزش دهیم . دسته ها و زیر دسته ها به شما این امکان را میدهند تا مطالب و محتوا ها را درون سایتتان مرتب سازی کنید . آنها همچنین به کاربران اجازه میدهند تا به صورت خیلی ساده و راحت مطالبی که به دنبال آن میگردند را مرور کنند  .در این مطلب ما میخواهیم آموزش وارد کردن دسته و زیر دسته درون آدرس مطالب وردپرس را به شکلی بسیار ساده برای شما عزیزان داشته باشیم .

آموزش وارد کردن دسته و زیر دسته درون آدرس مطالب وردپرس

وردپرس با دو طبقه داخلی ارائه شده که مطالب را مرتب سازی کند که به آنها برچسب و دسته گفته میشود . دسته ها عمدتا برای قرار گیری مطالب خود در آن استفاده میشود که شامل زیر دسته نیز هستند ، اگر شما به صورت پیشفرض از وردپرس استفاده میکنید ، دسته ها و زیر دسته های آن در لینک آدرس مطالب شما موجود نیستند . بعضی از سایت ها از این دسته بندی در آدرس خود استفاده میکنند به عنوان مثال : https://ivahid.com/blog/Amozesh

که blog به عنوان یک دسته میباشد.بعضی سایت ها نیز از زیر دسته نیز استفاده میکنند ، به عنوان مثال https://ivahid.com/blog/Subcategory/Amozesh

اضافه کردن دسته و زیر دسته درون آدرس مطالب وردپرس

اولین کار این است که در منوی پیشخوان خود از گزینه تنظیمات ، پیوندهای یکتا را انتخاب کنید ، سپس گزینه پیوند سفارشی را انتخاب کنید .

آموزش وارد کردن دسته و زیر دسته درون آدرس مطالب وردپرس
آموزش وارد کردن دسته و زیر دسته درون آدرس مطالب وردپرس

سپس /%category%/%postname%/ را به فیلد متنی روبروی این گزینه که در تصویر نیز مشخص شده است اضافه کنید . بعد از این کار حتما گزینه ذخیره را فشار دهید .با این کار آدرس دسته نیز درون آدرس مطلب شما قرار میگیرد .

امیدواریم که از این مطلب استفاده کافی را برده باشید .