در قسمت اول به معرفی 3 افزونه برتر بک آپ گیری وردپرس پرداختیم . در این مطلب به 4 افزونه ی باقی مانده خواهیم پرداخت .

4- افزونه BackWPup

این افزونه یکی از افزونه های رایگان در زمینه بک آپ گیری میباشد که به شما اجازه ی گرفتن بک آپ کامل سایتتان را به صورت رایگان میدهد و شما میتوانید این بک آپ ها را در محل های ذخیره سازی مانند دراپ باکس ، آمازون ، S3  و … و همچنین اف تی پی ، ایمیل و یا دانلود به کامپیوتر استفاده کنید .

کار با این افزونه بسیار ساده بوده و به شما امکان زمان بندی کردن عملیات بک آپ داده میشود .همچنین در نسخه ی حرفه ای این افزونه قابلیت ریستور کردن بک آپ گرفته شده وجود دارد .

5- افزونه UpdraftPlus

معرفی 7 پلاگین برتر بک آپ وردپرس -قسمت دوم
معرفی 7 پلاگین برتر بک آپ وردپرس -قسمت دوم

UpdraftPlus یکی دیگر از افزونه های وردپرس برای بک آپ گیری میباشد که همانطور که در تصویر مشاهده میکنید قابلیت بک آپ گیری ، ریستور کردن و کلون کردن بک آپ وجود دارد . همچنین شما میتوانید تنظیمات افزونه برای زمان بندی مشخص کنید . یکی از نقطه ضعف های این افزونه پیچیدگی افزونه میباشد که ممکن است برای کاربران تازه وارد این کار تنظیمات افزونه سخت باشد !

6- افزونه Duplicator

معرفی 7 پلاگین برتر بک آپ وردپرس -قسمت دوم
معرفی 7 پلاگین برتر بک آپ وردپرس -قسمت دوم

همانگونه که از نام این افزونه مشخص است ، جهت کپی کردن سایت های وردپرسی به کار میرود .

7- افزونه WP-DB-Backup

wp-db-backupبا بیش از 2 میلیون دانلود ، افزونه WP-DB-Backup یکی از پرطرفدارترین افزونه های دانلودی توسط کاربران در مخزن وردپرس بوده است، تنها مشکل این افزونه این است که بک آپ گرفته شده فقط از دیتابیس سایت شما میباشد .این افزونه یک افزونه کاربردی برای کاربرانی است که دسترسی به پی اچ پی مای ادمین هاست ندارند.

نتیجه گیری

این مورد با خود کاربران آی وحید است !