مزایا طراحی برنامه آی او اس iOS در تجارت الکترونیک چیست ؟

پیشگفتار : با سلام و عرض ادب و احترام ؛ در این پست قصد دارم شما را با سیستم عامل آی او اس ( لاتین : ios ) و کاربرد آن در تجارت الکترونیک آشنا کنم ، پس با ما باشید.

سیستم عامل آی او اس iOS چیست ؟

امروزه در بازار سیستم عامل های گوناگونی از جمله ( اندروید ، ویندوز فون ، سیمبین ، بلک بری و … ) ارائه شده است که آی او اس نیز یک سیستم عامل قدرتمند موبایل است که در تلفن های شرکت اپل این سیستم عامل استفاده شده است و دسترسی شرکت های تلفن همراه دیگر به این سیستم عامل محدود شده است و منحصرأ برای شرکت اپل محفوظ است.این سیستم عامل قدرتمند در یک مدت زمان اندک طرفداران زیادی را به خود جذب کرد و هم اکنون با ارائه سیستم عامل های جدید هنوز رتبه و جایگاه خود را از دست نداده است!

به نقل از ویکی پدیا ( دانشنامه آزاد ) :

آی او اس سیستم عامل انحصاری محصولات اپل است که برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ به همراه آیفون ارائه شداستیو جابز از همان ابتدا مرزهای خویش را با دیگر شرکت های جهان مشخص کرد و برای اجتناب از هر گونه دعوی حقوقی علامت iOS را از سیسکو دریافت کرد.iOS بر مبنای رابط کنترل چند لمسی طراحی شده است. برای جابه جایی صفحات در سیستم عامل بایدیک انگشت را روی نمایشگر کشید و با دوبار کشیدن انگشت می توان روی صفحات زوم کرد. ساختار اولیهٔ آی او اس از چهار لایهٔ core، coreos media layer، services و cocoa touch تشکیل شده و در نسخه های multi tasking 5,4 و پردازش ابری به آن افزوده شد. iOS از نظر ساختار و هستهٔ اولیه، شباهت بسیاری به macos دارد. این سیستم عامل از مرورگر سافاری برای جستجو در وب و از برنامهٔ Itunes برای مدیریت فایل ها، دفترچهٔ تلفن، پخش فرمت های صوتی و تصویری و اجرای اپلیکیشن ها استفاده می کند.

شرکت اپل در سال ۲۰۰۸، اپ استور را راه اندازی کرد که با استقبال بسیار خوبی از سوی کاربران رو به رو شد. اپ استور تا فوریه ۲۰۱۲ بیش از هفتصد و بیست و پنج هزار و هفتصد اپلیکیشن ارائه کرده است که تعداد دانلودهای آن حدود ۲۵ میلیارد بار بوده است.همین نکته نشان می دهد که کاربران iOS با سرعت زیادی در حال افزایش هستند و اپل نیز همیشه محصولات خود را جزو برترین ها معرفی کرده است. این تعریف و تمجیدها سبب شده است که انتظارها روز به روز از این برند بیشتر شود و البته اپل هم تا حدودی توانسته است با ارائه آخرین نسخهٔ iOS، رقبای سرسخت خود را ساکت کند. اجرای برنامه های اصلی و جانبی موبایل با صدا، ارسال پیامک بعد از رد تماس، تماس ویدئویی با اینترنت سیم کارت، خواندن صفحات وب به صورت آفلاین و ایجاد نقشه های سه بعدی، بخشی از تلاش اپل برای این ارائه بی کم‌وکاست آخرین شاهکارش است.

به چه دلیل طراحی برنامه آی او اس برای رشد تجارتمان نیاز است ؟

یکی از مهمترین مزایا طراحی برنامه آی او اس ، کاربران فعال و بسیار زیاد آن است که این سیستم عامل بسیار قدرتمند میتواند برای کار و شغل شما بسیار موثر باشد. شما با طراحی برنامه آی او اس در تجارت و کسب و کار خود پیشرفت بسیاری خواهید کرد، پس از طراحی برنامه آی او اس برنامه شما در استور اپل قرار خواهد گرفت و میتوانید آن را به صورت رایگان و یا غیر رایگان به کاربران این سیستم عامل ارائه دهید و از مرحله خرید ( دانلود برنامه آی او اس ) تا مرحله اجرا برنامه کسب درآمد کنید، و این نیز یکی دیگر از مزایا طراحی برنامه آی او اس میباشد.مزایا طراحی برنامه آی او اس در تجارت الکترونیک است که میتواند رشد تجارت شما را تا چند برابر افزایش دهد.

مزایا طراحی برنامه آی او اس در نتیجه :

افزایش مشتریان

افزایش کسب و کار شما

ارتباط آسان و راحت با تمام مشتریان

همراه بودن با همه نوع مشتری

در نتیجه بهتر است در تمام پلتفرم ها ( اندروید ، آی او اس و ویندوز فون ) فعالیت داشته باشید و برای کاربران خود ارزش زیادی قائل شوید تا کاربران نیز برای کسب و کار شما نیز ارزش قائل شوند و یک رابطه برد-برد داشته باشید . شما به راحتی می توانید سفارش خود را برای تمام پلتفرم ها از طریق ایمیل درج شدهسفارش دهید و یا برای مشاوره بیشتر با شماره ها تماس حاصل فرمایید.