آموزش طراحی فروشگاه اینترنتی

پیشگفتار : با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما دوستان عزیز سایت ای وحید ، اینبار با آموزش طراحی فروشگاه اینترنتی اومدیم سراغتون..

آیا به یک فروشگاه اینترنتی نیاز دارید ؟ آیا میخواهید طراحی فروشگاه اینترنتی انجام دهید ؟ برای طراحی سایت فروشگاهی آماده اید ؟

بدلیل عمومی بودن مطلب ما آموزش طراحی فروشگاه اینترنتی را از ابتدا شروع میکنیم.

برای طراحی فروشگاه اینترنتی چکار باید انجام دهیم ؟

برای طراحی فروشگاه اینترنتیطراحی فروشگاه اینترنتی ، شما سه راه پیش رو دارید :

  1. 1. خودتان شروع به طراحی سایت فروشگاهی کنید (راه های پیش رو : یادگیری کدنویسی طراحی سایت، طراحی گرافیک، طراحی سیستم مدیریت محتوا و… که میتواند وقت شما را بسیار بگیرد و به نظر من در این مورد راه درستی نیست).
  2. 2. شما فقط قالب سایت فروشگاهی خودتان را طراحی کنید.
  3. 3. هر سه مورد (طراحی سایت، طراحی گرافیک سایت و طراحی سیستم مدیریت محتوا سایت) را به دست کاردانان بسپارید و بدون تلف کردن وقت خود برای طراحی سایت فروشگاهی، تجارت خود را سریعتر و پر قدرت تر شروع کنید.  ( هم اکنون در پایان این مطلب طراحان سایت فروشگاهی حرفه ای را به شما معرفی میکنیم، پس با ما همراه باشید.. )

اکنون اگر راه شماره 1 را انتخاب میکنید باید به اطلاع شما برسانم که راه سختی را انتخاب کرده اید که میتوانید زمان زیادی از شما بگیرد و ما در این آموزش به شما کمکی نمیتوانیم بکنیم.

اگر راه شماره 2 را انتخاب کرده اید ما میتوانیم در این پست به شما کمک کنیم.

اگر راه شماره 3 را انتخاب کرده اید نیز ما میتوانیم به شما کمک کنیم.

برای شروع طراحی قالب یک فروشگاه اینترنتی چکار باید انجام دهیم ؟

پیشگفتار : در این قسمت به شرح طراحی فروشگاه اینترنتی (قالب فروشگاه اینترنتی) میپردازیم یعنی شماره 2 .

برای شروع طراحی سایت فروشگاهی ( طراحی قالب ) ما به چند مورد از جمله طراحی گرافیک، طراحی فرضی (تجسم ظاهری سایت مورد نظر برای شروع طراحی) ، دانش کد نویسی برای پیاده سازی اطلاعات ( از جمله زبان برنامه نویسی html , css و در صورت نیاز php البته این زبان ها بسته به نیاز اسکریپت یا همان سیستم فروشگاهی شما دارد ).

اکنون باید شما ابتدا یک سیستم مدیریت محتوا ( لاتین : CMS ) داشته باشید و بعد از اینکه سیستم خود را انتخاب نمودید با شناسایی اسکریپت شروع به طراحی قالب کنید.

سیستم مدیریت محتوا فروشگاهی ندارید ؟ اکنون میتوانید از اسکریپت های فروشگاه ساز موجود در بازار استفاده کنید که به دو صورت موجود است :

  1. 1. اسکریپت فروشگاه ساز اینترنتی ( رایگان و نسخه های نال شده )
  2. 2. اسکریپت فروشگاه ساز اینترنتی ( غیر رایگان – به همراه پشتیبانی کامل ، فاقد هر گونه مشکلات احتمالی با امنیت بالا و امکانات بیشتر )

اکنون اگر اسکریپت فروشگاه ساز رایگان را انتخاب کنید مسلمأ باید منتظر مشکلات متعدد هم باشید از جمله ورود ربات ها و هکر ها به سایت شما و ایجاد مشکلات پرداخت و غیره

و اگر اسکریپت فروشگاه ساز اینترنتی غیر رایگان را تهیه نمایید میتوان گفت یکبار هزینه میکنید و یک عمر درد سر را از خود دور کرده اید! زیرا اسکریپت هایی که برای آن هزینه پرداخت میکنید دارای پشتیبانی قوی میباشد که در صورت ایجاد هر گونه مشکل جدید سریعأ مسئولان مشکل را بررسی و رفع میکنند و میتوان گفت امکانات یک اسکریپت غیر رایگان ( تمام اسکریپت های موجود از جمله اسکریپت فروشگاهی، اسکریپت انجمن ساز و … ) بیش از 10 برابر اسکریپت رایگان است..

چنانچه اسکریپت فروشگاه ساز خود را انتخاب نمودید حال باید کد های آن را بررسی کنید و وارد کد ها بشوید و طراحی فروشگاه اینترنتی را آغاز کنید.

اکنون با داشتن دانش برنامه نویسی های لازم شما میتوانید به طراحی فروشگاه اینترنتی بپردازید.

معرفی سیستم های فروشگاه ساز اینترنتی

امروزه سیستم های گوناگونی برای طراحی فروشگاه اینترنتی در بازار منتشر شده است، ما میتوانیم یکی از اسکریپت های معتبر فروشگاهی را به شما معرفی نماییم.

سیستم فروشگاه ساز داده ورزان ( لاتین : Pars Cms ) که شما با مراجعه به این پرتال میتوانید فروشگاه ساز خریداری کنید.

اکنون پس از خرید فروشگاه ساز باید برای آن قالب خریداری کنید اما سایت های زیادی هستند که کاره طراحی فروشگاه اینترنتی انجام میدهند که به نظر من ( پدرام کامیاب راد )، اگر نخواهم از کسی تعریف کنم و واقعیت را عنوان کنم طراحی سایت ای وحید یک گزینه ی مناسب و مطمئن برای شماست..

برای سفارش طراحی فروشگاه اینترنتی ( سفارش قالب ) روی همین متن کلیک نمایید .

شاد و پیروز باشید