تمامی ما در سایت های وردپرس خود ممکن است به بعضی پیغام های خطا در زمان های گوناگون برخورد کنید که خیلی از آنها ممکن است برای ما آزار دهنده باشد ، ما در این سری مطالب قصد داریم به 14 خطای شایع در زمینه وردپرس اشاره کنیم و آموزش رفع ایرادات آن را برای شما عزیزان بازگو کنیم تا اگر روزی با یکی از این خطا ها برخورد کردید راه رفع آن را نیز بلد باشید . پس با ما باشید تا گام به گام به سمت رفع خطاهای شایع وردپرس گام برداریم .

 

اولین خطا : خطای Syntex در وردپرس و آموزش حل آن

 

رفع خطاهای شایع وردپرس

 

 

 

حتما تا به حال شده زمانی که دارید کد های وردپرس را ویرایش میکنید به صورت اشتباهی و تصادفی یکی از کد های خود را پاک کرده و با متن خطایی مشابه خطای زیر برخورد کنید .

Parse error - syntax error, unexpected $end in /public_html/site/wp-content/themes/my-theme/functions.php on line 278

 

Parse error – syntax error, unexpected $end in /public_html/site/wp-content/themes/my-theme/functions.php on line 278

برای رفع این خطا باید کد هایی که اخیرا اضافه کرده اید یا ویرایش را روی آنها انجام داده اید به حالت قبل برگردانید که این کار میتواند با حذف آخرین کد اضافه شده به فایل های قالب و یا خود وردپرس باشد .

رفع خطای Syntex با استفاده از اف تی پی :

بعد از اینکه برنامه اف تی پی را بر روی سیستم خود نصب کردید به وبسایت خود متصل شده ، سپس به پوشه فایل های قالب رفته و فایلی که نیاز به ویرایش دارد را ویرایش کنید ، در صورتی که نمیدانید کدام فایل مشکل دارد میتوانید به راحتی و با خواندن خطا و شماره ی خط فایل مربوطه به محل وقوع خطا رفته و آن را به سرعت تصحیح کنید ، این خطا ها دقیقا به مکان خطای به وجود آمده اشاره میکند.

 

این آموزش ادامه دارد … لطفا با ما همراه باشید.