امروز میخواهم راحت ترین نقشه گوگل برای وردپرس را خدمت شما معرفی کنم . با استفاده از افزونه ای که در این مطلب نام برده میشود شما تنها نیاز است تا آدرس مربوط به نقشه گوگل خود را در وردپرس وارد و نقشه خروجی را از آن دریافت نمائید ! برای دریافت توضیحات بیشتر میتوانید به ادامه مطلب مراجعه کنید .

راحت ترین نقشه گوگل برای وردپرس

بر اساس محاسبات انجام شده نقشه گوگل راحت ترین و پر استفاده ترین سرویس نقشه در دنیا است . نقشه گوگل فقط یک نقشه نیست بلکه میلیون ها نفر در دنیا با استفاده از این سرویس اطلاعات مربوط به موقعیت خود را دریافت میکنند .

 

آموزش نمایش ساده نقشه گوگل در وردپرس

اولین کار این است که افزونه EmbedPress را نصب و فعال میکنید . پس از نصب و فعال سازی به نقشه گوگل رفته و مکان خود را بر روی نقشه مشخص کنید :

راحت ترین نقشه گوگل برای وردپرس
راحت ترین نقشه گوگل برای وردپرس

پس از مشخص کردن موقعیت خود بر روی نقشه کافی است تا لینک آن را به دست آورید .

راه راحت این است که آدرس را در نوار آدرس مرورگر خود تغییر دهید ، شما همچنین میتوانید لینک را از قسمت اشتراک گذاری نقشه گوگل دریافت کنید :

پس از کپی کردن کافی است به نوشته یا برگه خود رفته و سپس آدرس را کپی کنید ، توجه کنید که ویرایشگر بر روی دیداری تنظیم شده باشد ، مانند تصویر زیر :

 

پس از آن شما دکمه ای مشاهده خواهید کرد :

راحت ترین نقشه گوگل برای وردپرس
راحت ترین نقشه گوگل برای وردپرس

سپس نقشه در سایت شما قابل مشاهده خواهد بود!

 

براحتی میتوانید مطلب را در سایت خود منتشر کنید . امیدوارم که از این مطلب آموزشی معرفی افزونه وردپرس استفاده کافی را برده باشید .