با سلام به همه ی آی وحیدی ها

امروز توی سایت وردپرس رفتم و یه چک کردم افزونه هایی که تا حالا بیشترین دانلوذ رو داشتند ، و متوجه شدم که بهترین و پربازدید ترین افزونه وردپرس ، افزونه ای است به نام Google XML Sitemaps . افزونه ای که تا کنون بیش از 1 میلیون بار دانلود و نصب شده است ، این افزونه یک فایل مخصوص Xml برای سایت شما ایجاد میکند که به سایت های نظیر Google,Bing,Yahoo,Ask کمک میکند تا بهتر سایت شما را ایندکس کنند .

اگر میخواهید اطلاعات بیشتری درباره ی این افزونه کسب کنید کافی است روی ادامه مطلب کلیک کنید تا مطلب را به صورت کامل مشاهده کنید …

 

دانلود بهترین و پربازدید ترین افزونه وردپرس : Google XML Sitemaps

دانلود بهترین و پربازدید ترین افزونه وردپرس : Google XML Sitemaps

با این افزونه کار شما در ایجاد یک سایت شلوغ تر نسبت به قبل خیلی راحت تر خواهد شد . این افزونه تمامی صفحات و ساختار معرفی شده در وردپرس را پشتیبانی میکند ، از همه لحاظ یک افزونه کاملا بی عیب و نقص است . حتی انواع پیوندهای سفارشی یکتا در سایت شما با استفاده از این بهترین و پربازدید ترین افزونه وردپرس پشتیبانی میشود .علاوه بر این خود افزونه درباره ی مطالب جدید و نحوه ی قرار گرفتن در جستجوی موتور های جستجوگر مواردی را متذکر میشود . این افزونه طبق گفته ی سایت اصلی وردپرس از 9 سال پیش تا کنون به عنوان یکی از بهترین افزونه های وردپرس شناخته شده و اکنون با بیش از یک میلیون نصب در صدر قرار گرفته است .

نصب افزونه مانند دیگر افزونه ها میباشد به همین دلیل بحث را طولانی نمیکنم فقط باید این نکته را عرض کنم بعد از نصب گزینه ای به پنل مدیریتی وردپرس شما افزوده خواهد شد .

نسخه ی فعلی افزونه موجود در سایت وردپرس 4.0.8 میباشد که تا آخرین نسخه ی فعلی وردپرس یعنی 4.2.2 سازگاری کامل دارد پس بدون نگرانی میتوانید از این افزونه استفاده کنید .

لینک افزونه و صفحه ی توضیحات افزونه در وردپرس را میتوانید در پایین مطلب مشاهده کنید .