با سلام به شما عزیزان طراح وب و وبمستر های عزیز

حتما تا کنون برای شما زیاد پیش آمده است که بخواهید وارد یک سایت شوید اما گوگل به شما اجازه ی ورود به سایت را ندهد ، ممکن است پیغامی مشاهده کنید که این سایت دارای کد های مخربی است که ممکن است به شما آسیب بزند یا متن انگلیسی آن را ببینید که نوشته است : This site ahead contains harmful programs . امروز میخواهیم راه حل مشکل اخطار کد مخرب گوگل هنگام ورود سایت به شما آموزش دهیم و بگوییم که چگونه از آن پیشگیری کنیم . با ما در ادامه مطلب همراه باشید

حل مشکل اخطار کد مخرب گوگل در هنگام ورود به سایت

این تصویر بسیار آشناست :

حل مشکل اخطار کد مخرب گوگل هنگام ورود سایت
حل مشکل اخطار کد مخرب گوگل هنگام ورود سایت

دلیل آن هم این است که احتمالا سایت شما هک شده و اعتقاد گوگل بر این است که درون سایت از کدهای مخرب استفاده شده است .کدی که ممکن است برای کاربران شما نیز مضر باشد و یا حتی یکی از اعضای سایت شما از جای دیگری به شما منتقل کرده باشد . گوگل این تصویر را به کاربران شما نشان میدهد تا بازدیدکنندگان با احتیاط بیشتری از سایت شما دیدن کنند ، چون ممکن است داری تروجان یا ویروس نرم افزاری دیگری باشد . دلیل دیگر  به وجود آمدن این صفحه ی اخطار میتواند استفاده از شبکه های تبلیغاتی با امنیت پایین باشد .این شبکه ها ممکن است به سایت هایی متصل شوند که دارای کد های خطرناکی باشند .

برای اینکه کد های قالب و سایت خود را از نظر ویروس بررسی کنید آموزشی در روزهای آینده منتشر خواهد شد .

شما همچنین میتوانید سایت خود را بر اساس ابزار مرور امن گوگل بررسی و آنالیز کنید ، استفاده از این سرویس رایگان است . فقط شما کافی است آدرس سایت خود را در آخر لینک زیر اضافه کرده و در مرورگر خود کپی کنید .

https://www.google.com/safebrowsing/diagnostic?site=YourDomain.com

حالا شما میتونید بفهمید سایتتون مشکل داشته یا خیر .

آموزش رفع خطای حل مشکل اخطار کد مخرب گوگل هنگام ورود سایت  This site ahead contains harmful programs

قبل از اینکه شروع به کار کنید حتما یک بک آپ از سایتتون داشته باشید . ممکنه بعدا لازمتون بشه . حذف ویروس های نرم افزاری از روی سایت و بازیابی فایل های اصلی یک کار بسیار پیچیده است بعضی اوقات یک ویروس ممکنه بعد از حذف شدن باز از یک جای دیگه به سایتتون نفوذ کنه . شما میتوانید از افزونه هایی که کد های مخرب رو توی سایت وردپرسی شما پیدا میکنند استفاده کنید .بعضی از افزونه ها پولی و بعضی دیگر نیز رایگان هستند . بعد از اینکه کدهای مخرب رو حذف کردید میتوانید با ثبت نام در گوگل وبمستر ، ثبت وب سایت خودتان و در نهایت درخواست جهت بازکردن سایت ، اقدام به بازنمودن سایت خودتان بکنید . امیدواریم توانسته باشیم با این آموزش مشکلی از شما را حل کرده باشیم .