شبکه اجتماعی فیسبوک که اخیرا اخبار زیادی رو سمت خودش میبینه یکی از پر طرفدار ترین شبکه های اجتماعی هست که البته متاسفانه در ایران فیلتر میباشد . با همین وجود بسیاری از شرکت ها ، موسسات ، اشخاص حقیقی و حقوقی یک حساب کاربری فیسبوک برای خود دارند که البته در وبسایت خود نیز لینکی از آن را قرار داده اند . امروز میخواهیم بهترین افزونه های فیسبوک برای وردپرس که به رشد وب سایتتان کمک میکند را معرفی کنیم .

بهترین افزونه های فیسبوک برای وردپرس

1. Shared Counts

بهترین افزونه های فیسبوک برای وردپرس
بهترین افزونه های فیسبوک برای وردپرس

این افزونه یکی از بهترین افزونه های شبکه اجتماعی میباشد . این افزونه به شما اجازه میدهد تا دکمه اشتراک را به وبسایتتان (نوشته ها و برگه ها ) اضافه کنید . افزونه Shared Count بر اساس سرعت بهینه سازی شده است و این امکان رو به شما میدهد تا به صورت دقیق تعداد Share های مربوط به فیسبوک ، توئیتر ، پینترست ، لینکدین ، گوگل پلاس و سایر شبکه های مجازی را نمایش دهید .

 

2. Custom Facebook Feed

بهترین افزونه های فیسبوک برای وردپرس - قسمت اول
بهترین افزونه های فیسبوک برای وردپرس

افزونه Custom Facebook Feed به شما اجازه میدهد تا مطالب خود را از فیسبوک درون وب سایت خود نمایش دهید . این افزونه ریسپانسیو بوده ، سئو پسند و قابل سفارشی سازی میباشد .  شما میتونید برای مطالب فیسبوک خود از یک صفحه جدید استفاده کنید و یا آن را در نوار کناری وبسایت خود نمایش دهید .

 

3. Pixel Cat – Facebook Pixel

بهترین افزونه های فیسبوک برای وردپرس - قسمت اول
بهترین افزونه های فیسبوک برای وردپرس – قسمت اول

این افزونه به شما اجازه میدهد تا قابلیت کمپین های تبلیغاتی فیسبوک را به وب سایت وردپرسی خود اضافه کنید . این افزونه به شما امکان سفارشی سازی تبلیغات برای افرادی که از وب سایت شما دیدن میکنند را فراهم می آورد .

 

4. Facebook Reviews

 

این افزونه به شما امکان نمایش نظرات صفحه فیسبوکی خود را در وبسایتتان میدهد . افزونه به همراه یک ابزارک خیلی ساده ارائه شده که امکان اتصال به صفحه فیسبوک شما را دارد . این افزونه به شما کمک میکند تا اعتماد سازی بهتری برای کاربران خود نسبت به برند خود انجام دهید . افزونه به صورت پیشفرض و رایگان جوابگوی کار شما میباشد اما اگر میخواهید نظرات به صورت rich snippet نمایش داده شود لازم است تا نسخه حرفه ای آن را خریداری نمائید .

امیدواریم که از قسمت اول این مطلب لذت و استفاده کافی را برده باشید . ان شاء الله در قسمت دوم از بهترین افزونه های فیسبوک برای وردپرس سایر افزونه ها را به شما معرفی خواهیم کرد .