امروز مطلبی تحت عنوان بررسی افزونه های نظرات محصول ووکامرس برای وردپرس در دو قسمت براتون آماده کردیم . اگر شما دوست دارید از افزونه هایی استفاده کنید که از لحاظ سئو برای وب سایت شما موثر و مفید باشد میتوانید این مطلب را دنبال کنید .

بررسی افزونه های نظرات محصول ووکامرس برای وردپرس – قسمت اول

شما میتوانید نظرات برای محصولاتتون رو مثل همون بلاگ وردپرس انجام دهید البته باید گفت که این موارد قالب بندی نظرات برای موتور های جستجو پشتیبانی نمیشود . برای سئو بهتر نظرات به شما پیشنهاد میشود از افزونه های دارای قابلیت rich snippet استفاده کنید . اینجور افزونه ها باعث میشود تا نظرات محصولات شما سئو پسند تر شود و در نتایج گوگل نمایش داده شوند .

 

1. WP Product Review Pro

بررسی افزونه های نظرات محصول ووکامرس برای وردپرس - قسمت اول
بررسی افزونه های نظرات محصول ووکامرس برای وردپرس – قسمت اول

این افزونه جزو یکی از بهترین افزونه ها در زمینه نظرات محصولات ووکامرسی میباشد که البته به صورت تجاری نیز موجود است . با استفاده از این افزونه عملیات ارسال نظر به محصولات و نمایش آن به صورت بسیار عالی برای موتور های جستجو خیلی راحت و ساده انجام میشود . این افزونه همچنین با یک ابزارک نوار کناری همراه میباشد .

 

2. All in One Schema Rich Snippets

این افزونه یکی از افزونه های رایگان در زمینه ارسال نظر برای محصولات میباشد که سایت شما را سئو پسند تر خواهد کرد . این افزونه برای مقالات ، محصولات و … استفاده میشود . در کل افزونه جالبی هست که به دلیل رایگان بودن میتوانید از آن استفاده کنید .

 

3. WP Review Pro

بررسی افزونه های نظرات محصول ووکامرس برای وردپرس - قسمت اول
بررسی افزونه های نظرات محصول ووکامرس برای وردپرس – قسمت اول

افزونه تجاری دیگری که البته دارای پلان رایگان نیز میباشد . لازم به ذکر است که پلان رایگان آن دارای محدودیت های متعددی است ! اما خب میتونید تست کنید . این افزونه سه نوع امتیاز دهی درصدی ، ستاره و امتیازی را پشتیبانی میکند . پس از فعال سازی افزونه شما میتوانید آن را از لحاظ نظر دادن تست و بررسی کنید . برای انجام تنظیمات مربوط به ظاهر و بقیه موارد افزونه در پنل مدیریت از منوی تنظیمات گزینه WP Review قابل دسترسی میباشد .

 

امیدوارم که از قسمت اول مطلب امروز ما استفاده کافی و لازم را برده باشید . خوشحال میشویم که نظرات خود را با ما در میان بگذارید .