سلام به همه ی شما آی وحیدی های عزیز

بالاخره آموزش اقدامات لازم قبل از تعویض قالب به قسمت آخر خود رسیده ، امروز 3 مورد آخر را از 15 مورد بررسی خواهیم کرد که ان شاء الله پرونده ی این آموزش نیز بسته شود . امیدوارم همه عزیزان از این آموزش تا الان استفاده لازم رو برده باشید . در ضمن در پایان آموزش لینک 4 قسمت قبلی برای مطالعه مجدد شما عزیزان قرار داده میشود .

 

 

 

 

اقدامات لازم قبل از تعویض قالب -قسمت آخر

13- بررسی لود سایت :

قالب سایتتون رو عوض کردید ؟! خب باید قبلش تست کنید ببینید سرعت لود سایت در چه حدی است ! آیا سرعت با قالب جدید بهتر است یا افت سرعت وجود داشته ؟ باید تمام موارد را بررسی کنید .

دو قالب جدید و قدیم را با هم بررسی و مقایسه کرده و ببینید کدام یک بهتر از دیگری است .

14- مشاهده نمره ی سایت :

بعد از تعویض قالب ، شما باید نمره ی سایتتان را بررسی کنید ، سایت هایی هستند که از لحاظ ظاهر و سرعت سایت شما را به صورت آنلاین آنالیز میکنند و این میتواند کمک خوبی به شما کند ، اگر رتبه ی سایت شما نسبت به قبل بهتر شد و افزایش داشت ، باید روی آن بیشتر کار کنید ، ابزارک ، مطالب ، افزونه ها رو بهتر کنید ، این مورد هم کمک خیلی خوبی به شما میکند .

15- به خوانندگانتان گوش کنید :

زمانی که از طرح جدیدی رونمایی میشود ، کاربران ممکن است پیشنهاداتی در مورد بهبود عملکرد سایت شما داشته باشند ، کافیست صحبت آنها را گوش کنید ، میتوانید از راه های گوناگون با آنها ارتباط برقرار کنید ، به عنوان مثال نظر سنجی در فیسبوک و یا سایت . بازخورد خوبی رو میتونید در صدای مشتریانتون داشته باشید .

تمام موارد چک لیستمون رو بررسی کردید ؟! پس باید کم کم دست به کار بشید و سایتتون رو کامل تغییر چهره بدید ! خوشحال میشیم اگر مواردی به نظرتون مهم بود و ما در این لیست خودمون نگفته بودیم رو بهمون یاد آوری کنید . حتما استقبال میشه از پیشنهاداتتون .

حالا برای دوستانی که میخواهند قسمت های قبلی آموزش رو هم مجدد بخونند لینک قسمت ها رو میزاریم

قسمت اول

قسمت دوم

قسمت سوم

قسمت چهارم

امیدواریم از اقدامات لازم قبل از تعویض قالب لذت برده باشید

تا آموزش های بعدی خدا نگهدار