با سلام خدمت تمامی عزیزان

امروز قصد معرفی یک افزونه رو خدمتتان داریم که حالا نمیدانم شما باهاش کار کردید یا خیر ، اما این افزونه یک حالت تشخیص برای این است که شما به وردپرس بفهمانید روبات نیستید !! و یک آدم با دو دست و دو پا هستید که میتونه حرف بزنه !!! شوخی کردم !

برای خوندن ویژگی های افزونه لطفا در ادامه مطلب با ما همراه باشید …

 

افزونه reCaptcha گوگل برای فرم ورود کاربران

 

افزونه reCaptcha گوگل برای فرم ورود کاربران

این افزونه ممکنه زیاد معروف نباشه اما مطمئن باشید به زودی زود معروف خواهد شد و تعداد بالایی از افراد از اون استفاده میکنند ، نام دقیق افزونه : Login No Captcha reCAPTCHA هست ، توی این افزونه دیگه نیازی به وارد کردن کد امنیتی و دردسر های مربوط به اون نیستید و به راحتی به وسیله ی یک کلیک ماوس و بعضی اوقات با نمایش تصویر میتونه شما رو از روبات های نرم افزاری تشخیص بده و به شما اجازه ی ورود به پنل کاربری یا مدیریت بده

افزونه نیاز به توضیح خاصی نداره و طریقه ی نصبش مانند تمامی افزونه های دیگر وردپرس هست ، فقط بعد از نصب به پنل مدیریتی افزونه برید ، یک قسمت هست که باید Secret Key وارد کنید که لینک ایجاد کد مورد نظر از بالای همون جای خالی قابل مشاهده است . لینک دانلود افزونه در قسمت پایین همین مطلب آمده که میتونید اون رو به صورت مستقیم از مخزن وردپرس دانلود کنید .

امیدواریم از این افزونه و کار با اون لذت ببرید ، بی صبرانه منتظر شنیدن نظرات و پیشنهادات شما هستیم.